לואיס אנריקה לא היה מועמד, הכוכבים החרימו

הפרס כבר יגיע אליהם. סוארס ומסי
הפרס כבר יגיע אליהם. סוארס ומסי |

ברצלונה נגד הנהלת לה-ליגה: סוארס ומסי לא הגיעו לטקס נבחרי העונה

(גודל טקסט)

הכאוס בספרד מחוץ למגרש נמשך בשל היריבות הגדולה בין מועדוני הפאר. כעת הייתה זו ברצלונה שהחליטה להחרים את טקס הענקת פרסי מצטייני העונה של הליגה הספרדית שנערך אתמול, רק מפני שהמאמן לואיס אנריקה, שכידוע זכה באליפות, כלל לא נכלל בין המועמדים לזכייה בתואר מאמן העונה. 

 

מי שהפתיע וזכה היה חלוץ אתלטיקו אנטואן גרייזמן, שעקף את שני הכוכבים הגדולים ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, זכייה שאולי מרמזת גם על האפשרות שהוא יזכה ב"כדור הזהב" בשל הצלחתו עם הקולצ'ונרוס וגם עם נבחרת צרפת במדיה סיים כמלך שערי יורו 2016.

 

 

הנהלת הליגה בחרה במסי כחלוץ הכי טוב, אבל הוא לא אסף את הפרס מכיוון שלא נכח בטקס כך שקרלס רשאק, מאמנה של ברצלונה בעבר, נכח בטקס כשגריר של ברצלונה וקיבל את הפרסים עבור נציגי בארסה. 

 

בקטלוניה החרימו את הטקס בשבילו (Gettyimages)

 

למי שלא מעודכן, דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד זכה שנה שנייה בתואר בטקס נוצץ שהשנה נערך בוולנסיה, יאן אובלק מאתלטיקו זכה בשוער העונה וגם שחקן הקבוצה דייגו גודין קטף את תואר בלם השנה. לוקה מודריץ' מריאל מדריד קיבל את התואר קשר העונה ומרקו אסנסיו, ששיחק באספניול וחזר הקיץ מהשאלה לריאל מדריד, זכה בתואר ההבטחה של השנה. זוכה נוסף של ברצלונה היה לואיס סוארס שקטף את תואר "השחקן הזר של העונה".

 

השלישיה המנצחת של הטקס. סימאונה, גרייזמן וגודין (Gettyimages)

 

בתוך כך, גולשי העיתון "מארקה" הצביעו עבור ליונל מסי כמועד לזכייה ב"כדור הזהב" אחרי שרשימת 30 המועמדים פורסמה אתמול. מאה אלף גולשים הצביעו באתר העיתון המזוהה עם ריאל מדריד. 58 אחוז הצביעו עבורו, למרות שכריסטיאנו רונאלדו זכה עם הבלאנקוס בליגת האלופות.

עוד באותו נושא: לואיס אנריקה, לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי