לואיס אנריקה על ניימאר: "גם אני ויתרתי על כסף"

שלישיית MSN. פותחים לראשונה בליגה
שלישיית MSN. פותחים לראשונה בליגה |

מאמן ברצלונה על הצעת פ.ס.ז': "ההחלטות שלי היו רק מקצועיות"

(גודל טקסט)

מה לא עושים עבור הכסף של הסינים והשוק של אסיה. ברצלונה תשחק היום בשעה לא שגרתית: שבת ב-13:00 שעון ספרד (14:00 שעון ישראל) מול העולה החדשה לגאנס בחוץ. אגב, את ההתמודדות מכנים בספרד "משחק בפיג'מה" בגלל שהשחקנים בקושי מתעוררים בשעות כאלה של היום.

 

ברצלונה אומנם מגיעה למשחק הזה לאחר ה-0:7 המרשים מול סלטיק, אך היא עדיין זוכרת היטב את ההפסד 2:1 מול אלאבס במחזור האחרון בליגה. אנחנו חייבים להפגין את המשחק הכי טובה שלנו כדי לחזור עם ניצחון", אמר לואיס אנריקה לקראת המשחק.

 

 

"לגאנס יכולה להיות מלכודת עבורנו", המשיך מאמן ברצלונה. "היא תיתן אלף אחוז במשחק הזה. מדובר בקבוצה אמיצה מאוד, שלא מוותרת על אף משחק. הם יעשו לנו את החיים קשים. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל דבר שהם יעמידו מולנו. הם סיימו ב-0:0 נגד אתלטיקו מדריד והוכיחו את היכולת שלהם".

 

וידאל. נמצא בדרכו החוצה מהמועדון? (gettyimages)

 

אגב, זה יהיה משחק ראשון אי פעם נגד לגאנס בליגה. האצטדיון הקטן של הקבוצה מפרברי מדריד צפוי להקשות על הקטאלונים. בשל העובדה שלא יתקיימו השבוע משחקי ליגת האלופות, ביום רביעי יתקיים מחזור ליגה נוסף בספרד כאשר ברצלונה תשחק נגד אתלטיקו מדריד.

 

שיחת היום בברצלונה המשיכה להיות הצעת הענק שקיבל ניימאר מפ.ס.ז'. "גם אני הייתי כדורגלן ולשמחתי בחרתי את הדרך המקצועית שלי ללא קשר לכסף", אמר לואיס אנריקה.

 

מי ששוב לא יכלל בסגל למשחק הוא המגן אלייש וידאל, שלפי התקשורת בספרד ממשיך לשלם את המחיר על היכולת שהציג בהפסד לאלאבס. במקביל, בתקשורת המקומית מדווחים כי הוא גם מאבד את מקומו בחדר ההלבשה ושיש יחסים בעייתיים בינו לבין יתר שחקני הקבוצה.

 

טר-שטגן. סימן שאלה גדול (gettyimages)

 

בניגוד למשחק הליגה הקודם, שלישיית MSN תפתח מהרגע הראשון, אך סימן שאלה גדול יהיה על השוער מארק-אנדרה טר-שטגן, שחוזר מפתיעה ושיחק רק משחק אחד מפתיחת העונה.

 

גם עם לגאנס מדובר ביום חג, אך הם לא מוכנים לוותר מראש מול הענקים מקטאלוניה. "זה משחק היסטורי עבורנו, אבל אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו, לשחק עבור האוהדים ולהוציא תוצאה טובה", אמר המאמן אסייר גריטנו.

 

הרכבים 

לגאנס: חון סראנטס; אדריאן מרין, דייגו ריקו, מרטין מנטובני, פבלו אינסואה, ויקטור דיאס, גבריאל אפלט, אלברטו מרטין, דויד טימור, אוניי לופס, מיגל גוררו

 

ברצלונה: טר שטגן; ג'ורדי אלבה, סמואל אומטיטי, ג'רארד פיקה, ראפיניה; חאבייר מסצ'רנו, אנדרס אינייסטה, איבן ראקטיץ'; ניימאר, ליאו מסי, לואיס סוארס

עוד באותו נושא: לואיס אנריקה, לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי