לואיס אנריקה: "מאמין שלא נמעד במה שנותר"

רחוקים שלושה משחקים מזכייה נוספת באליפות
רחוקים שלושה משחקים מזכייה נוספת באליפות | צילום: AFP

מאמן ברצלונה: "המצב שלנו הכי טוב". רקיטיץ': "רוצה שריאל תזכה באלופות"

(גודל טקסט)

התשובה של ברצלונה למשבר הגיעה. אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים הגיעו שני ניצחונות, בהם כבשו הקטאלונים 14 שערים ומהם 8 של לואיס סוארס. 

לא רע בכלל לקבוצה שנכנסה לסחרור, אבל גם בבארסה יודעיים שעדיין לא נפתר דבר לאור ההיצמדות של אתלטיקו וריאל שיושבות על הזנב.

איבן רקיטיץ' הפתיע אחרי המשחק כשאמר: "אני מעדיף שריאל מדריד תזכה בליגת האלופות, וזה לא בגלל שאתלטיקו העיפה אותנו מהטורניר. אני בעוד לוקה מודריץ', חבר שלי מנבחרת קרואטיה. אני רוצה שיגיע לגמר וינצח. זה גם יהיה טוב לנו, כי הראש של ריאל מדריד יהיה באלופות ופחות בליגה. נשארו לנו שלושה משחקים ואסור לנו לשגות".

רקיטיץ' מגיע לברך. מחזיק אצבעות ליריבה (Gettyimages)

הטרידנטה של ברצלונה השווה את שיא הכיבושים לעונה עם 122 שערים. לואיס סוארס 53, ליאו מסי 40 וניימאר 29. הם כבשו כמו בשנה שעברה ועוד נותרו להם ארבעה משחקים לסיום, כולל גמר גביע המלך. 

המאמן לואיס אנריקה אמר בסיום: "לא מאמין שניכשל בשלושת המשחקים שנותרו לנו. אני מתבסס על מה שאני רואה על כר הדשא. המצב שלנו הכי טוב משלוש הקבוצות הראשונות. מחצית ראשונה לא היינו טובים. עמדנו נכון על המגרש, אבל היינו איטיים מדי. השתפרנו חצי שני. במצב 0:3 המשחק היה גמור". על ניימאר שמגלה חולשה: "הוא נשאר בטופ העולמי וניסה כל הזמן".

Apuesta por el campeón de Liga en la Quiniela Interactiva de MD​. Compártela en las redes con el #pronosticoLIGAmdpic.twitter.com/MrBFzmUOkA

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) April 23, 2016

ביקורת נוקבת זכה לקבל בסיום השופט השופט קלוס גומס שהעניק לברצלונה שלושה פנדלים ב-12 דקות, מהם שניים גבוליים, והוענקה התייחסות גם לכך שלואיס סוארס כבש את אחד משעריו מעמדת נבדל ברורה.

לואיס סוארס עבר את רונאלדו בתחרות מלך השעררים והקדיש את אחד השערים לנערה בשם קנדילה שחולה במחלה תורשתית. למרות ששחקני ברצלונה עשו הכל כדי שהאורגוואי יכבוש הוא טען בסיום: "הזכייה בפיצ'יצ'י היא לא המטרה העיקרית שלי, אבל אם אזכה אשמח. תארים אישיים זה נחמד, אבל אני רוצה לעזור לקבוצה לזכות בתואר. אני החלטתי לתת לניימאר לבעוט בגלל שמי שכובש שערים צובר ביטחון וזה יעזור לו לחזור לעצמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי