לואיס אנריקה: בראבו יפתח, אולי לעיתונאים יש מידע אחר

|

בארסה תפתח מחר עונה מול בטיס בבית (19:15), המאמן: "יש מוטיבציה"

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)

הליגה הספרדית תצא לדרכה כבר הערב, ומחר תצטרף גם ברצלונה לחגיגה כשתארח את ריאל בטיס בקאמפ נואו (19:15), ותפתח במסע לעבר ההגנה על תואר האליפות.

בארסה עדיין ממשיכה להתעסק בסוגיית השוערים, ובמסיבת העיתונאים לואיס אנריקה גילה שקלאודיו בראבו ישחק מול בטיס וטוען שזה לא יהיה משחקו האחרון באלופת ספרד. לפי הדיווחים, בראבו כבר סגר במנצ'סטר סיטי ומחכה שבארסה תמצא שוער אחר במקומו. "אולי יש לכם העיתונאים מידע שאין לי", אמר המאמן. 

כמו שזה נראה דייגו אלבס מולנסיה לא יגיע לבארסה, וכעת השם החם הוא יאספר סילסן מאייאקס עליו הוצעו 10 מיליון יורו. אם אכן יגיע הוא אמור להיות השוער המחליף לגרמני מארק אנדרה טר שטגן. דיווחים שהוא כבר נפרד מחבריו באייאקס ואמר להם: "ברצלונה רוצה אותי". 

לואיס אנריקה סיפר שהוא רוצה לראות שכל השחקנים יתגייסו למשימה על מנת לחבר אליפות שלישית רצופה. מתוך שמונה העונות האחרונות ברסה זכתה בשש אליפויות וגם העונה יהיה קשה לקחת ממנה את התואר. "אנחנו הפיבוריטים ומצפים מאיתנו לזכות שוב. יש לשחקנים מוטיבציה גדולה", אמר הספרדי.


בארבו. עדיין כאן (gettyimages)

לואיס אנריקה יצטרך להתמודד ללא אנדרס אינייסטה, ז'רמי מתייה וחאבייר מסצ'רנו. הרכש החדש אנדרה גומש מושעה והקטאלונים יחסרו גם את ראפיניה וניימאר שנמצאים במשחקים האולימפיים בריו עם נבחרת ברזיל. 

ברצלונה עומדת כרגע על רצף ביתי מרשים ללא ספיגה כשהשער האחרון היה מול ולנסיה ב-17 באפריל. מאז בשמונה משחקים בקאמפ נואו כבשה 31 שערים ולא ספגה אפילו אחד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי