לואיס אנריקה: זה הסגל הכי טוב שלי בברצלונה

לואיס אנריקה. עבודה פנטסטית הקיץ
לואיס אנריקה. עבודה פנטסטית הקיץ |

המאמן נערך לגביע גאמפר מול סמפדוריה (21:30, ישיר בספורט1). בכורה לגומש

(גודל טקסט)

ברצלונה מוכנה לחזרה הגנרלית שלה לקראת העונה שבפתח. לאחר שהושפלה 4:0 בוומבלי מול ליברפול, הקטלונים חוזרים הביתה ויארחו מחר את סמפדוריה במסגרת "גביע גאמפר" (רביעי, 21:30 בספורט1 וב-HD).

 

המאמן לואיס אנריקה נשאל על הרביעייה שספגה הקבוצה בשבת והבהיר: "אני מרוצה מאוד מהסגל שיש לי בברצלונה. זה הסגל הכי טוב שהיה לי מאז שהגעתי, אבל אני לא פוסל רכישות נוספות".

 

 

ברצלונה התחזקה הקיץ בארבעה שחקנים משמעותיים, דניס סוארס, סמואל אומטיטי, אנדרה גומש ולוקה דין, שיוצגו מחר לפני המשחק. "זה המשחק הראשון שלנו בקאמפ נואו וזה גביע שתמיד אנחנו רוצים לזכות בו. אנחנו משחקים נגד יריבה שמעוררת זכרונות טובים וזכינו נגדם בעבר בליגת האלופות", הוסיף לואיס אנריקה שעשוי להעניק לגומש ולאומטיטי דקות ראשונות, יומיים בלבד לאחר שהצטרפו לאימונים.

 

 

בברצלונה מקווים כי ליאו מסי ישבור שיא נוסף בקריירה העשירה והמפוארת שלו. מספר 10 הגדול בתולדות המועדון כבש עד היום חמישה שערים במסגרת "גביע גאמפר", שניים פחות מאשר השיאנים צ'יקי בגיריסטיין וחריסטו סטויצ'קוב, אבל אפשר להניח שמסי יישן טוב בלילה גם אם לא יצליח להוריד את שני שחקני העבר מהפסגה.

 

לואיס אנריקה נשאל פעם נוספת על חיזוק החוד והאמר: "בכל חלון ההעברות אפשר להחתים עוד שחקן. הסגל אף פעם לא נסגר עבור שחקן טוב, ואם לא נמצא מישהו אפשר להמשיך עם הסגל הקיים שהוא טוב מאוד. לא ראיתי שחקן מיוחד בטורניר האולימפי, אבל מאחל הרבה הצלחה לניימאר ולראפיניה".

Tomorrow is the Gamper Trophy #GamperFCBpic.twitter.com/YIhojtGNkq

— Luis Suarez (@LuisSuarez9) August 9, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי