לואיס אנריקה: שחקנים עוד יגיעו ויעזבו

מתרכז רק בסופרקאפ
מתרכז רק בסופרקאפ |

בארסה מתכוננת לגומלין בסופרקאפ מחר מול סביליה (23:50, ספורטHD1)

(גודל טקסט)

עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון, צריך לקרות משהו מאוד מיוחד על מנת שברצלונה לא תזכה מחר בסופרקאפ הספרדי. אלופת ספרד קיימה מסיבת עיתונאים לקראת הגומלין נגד סביליה בקאמפ נואו (23:50, שידור ישיר בספורטHD1). 

הנושא החם שעומד על הפרק הוא עזיבתו של קלאודיו בראבו. לפי הפרסומים השוער סיכם במנצ'סטר סיטי אבל בקבוצה עדיין מסרבים להתייחס לכך: "יש כל כך הרבה ספקולציות, מה שמעניין אותי זה הסופרקאפ", הגיב לואיס אנריקה בעצבנות למשמע שאלות בנושא. 

המאמן רמז על כך שאם בראבו יעזוב, יגיע שוער מחליף כאשר השם שצץ הוא דייגו אלבס של ולנסיה: "בכל מקרה אני רוצה שלושה שוערים בקבוצה. אני יודע שכל שחקן רוצה לשחק לשחק בהרכב, אבל לא יהיה ויכוח על מי ישחק יותר דקות". 

מי שעוד הוזכר מולנסיה כמועמד שעשוי לחזק את שורות בארסה הוא פאקו אלקאסר, אך גם עליו המאמן לא הסכים לדבר: "אין לי מה לומר על שחקנים שלא נמצאים בקבוצה. אני מאמין שעוד יגיעו ויעזבו בחלון הזה". 

לואיס אנריקה סיפר שהתרשם לטובה ממשחקו של הרכש החדש סמואל אומטיטי במשחק הראשון מול סביליה: "כל שחקני הרכש נראים כמי שמסתגלים לקבוצה ונמצאים במצב פיזי טוב. לוקח להם כמה שבועות ואנחנו צריכים את כולם בגלל מצב הפציעות". 

אחד כבר עזב, גם בראבו בדרך? (gettyimages)

בנוסף, חאבייר מסצ'רנו דיבר לראשונה על העובדה שרצה לעזוב את ברצלונה: "אחרי מחשבה החלטתי להישאר. הסיבה שרציתי לעזוב הייתה שלא הייתי בטוח שאוכל לשחק ברמה הנדרשת בעונות הבאות. זה מחמיא שאני אחד הקפטנים. לא נולדתי כאן ולכן זה יותר קשה". 

על פרשת בראבו: "לא יודע על כך כלום. אני מאמין לדיווחים שהוא אולי עוזב, אבל זו החלטה שלו. הוא נתן המון לקבוצה ואני מקווה שבכל זאת יישאר". הבלם החמיא גם לסרג'י רוברטו: "שחקן שהכח הגדול שלו היא האינטליגנציה שלו".

מסצ'רנו שיבח את החלטת ליאו מסי לחזור לנבחרת ארגנטינה: "יש לנו את השחקן הכי טוב בעולם והמנהיג של הנבחרת ואנחנו בטוחים שהוא ייתן לנו עוד הרבה".


מסצ'ראנו. בטוח במסי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי