ללכת בלי, להרגיש עם: 0:3 לריאל אצל סוסיאדד

בייל
בייל | צילום: gettyimages

רונאלדו נעדר? בייל (צמד) ואסנסיו כבשו. אלאבס הדהימה את אתלטיקו

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו לא שיחק, גם לוקה מודריץ' וכרים בנזמה צפו מבחוץ, אבל זה לא הפריע לריאל מדריד מודל 2016/17 לצאת לדרך בצורה חיובית. אלופת אירופה ניטרלה מוקש עם 0:3 בחוץ על ריאל סוסיאדד. גארת' בייל השכיח את CR7 עם צמד מצוין, מרקו אסנסיו הצעיר הוסיף אחד משלו. אלאבס הפתיעה את אתלטיקו מדריד עם תיקו סופר-דרמטי.

באופן מעט מפתיע, ובשונה מאוד מהעבר, הבלאנקוס לא ביצעו רכש יוצא דופן במהלך הפגרה. עם זאת, ריאל מדריד החזירה מהשאלה את אלבארו מוראטה ומרקו אסנסיו והשניים קיבלו מזינדין זידאן את חולצת ההרכב. לפחות אחד מהם הוכיח שלא תמיד מוכרחים לבזבז כסף.

בייל אמנם ייבחר קרוב לוודאי לאיש המשחק בזכות הצמד שכבש, אבל אסנסיו הוא הסיפור הגדול מהערב בסן סבסטיאן. הקשר בן ה-20 שחזר מעונת השאלה באספניול היה פשוט נהדר וקינח עם שער נפלא בדקה ה-40, כשהקפיץ באמנות מעל השוער המארח.


יש עתיד בריאל מדריד. אסנסיו (gettyimages)

ריאל מדריד אולי לא הפציצה שישיה כמו ברצלונה, אבל היא בהחלט יכולה להיות מעודדת מכך שיצאה עם שלוש נקודות ממגרש לא פשוט, וזאת למרות ששיחקה ללא ארבעה שחקנים בכירים (רונאלדו, מודריץ', בנזמה ונבאס). בשבוע הבא תארח החבורה של זיזו את סלטה ויגו.


מוראטה, קיבל הזדמנות בחוד של ריאל מדריד (AFP)

הרכבים

ריאל סוסיאדד: חרונימו רולי; מיקל גונסאלס (קרלוס ולה/79), איניגו מרטינס, יורי, חוסבה סאלודה; אסייר ייראמנדי, דויד סורוטוסה, מרקל ברגארה, דויד קונצ'ה (וויליאם ז'וזה/56), מיקל אוירסאבאל; חונאמי (צ'אבי פרייטו/72).

ריאל מדריד: קיקו קאסייה; דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, מרסלו; קאסמירו, טוני קרוס (איסקו/72), מתיאו קובאצ'יץ'; מרקו אסנסיו (לוקאס ואסקס/66), גארת' בייל, אלבארו מוראטה (חאמס רודריגס/77).

מהלך המשחק

דקה 2

0:1 לריאל מדריד אחרי 74 שניות בלבד. דני קרבחאל הגביה כדור נפלא למרכז הרחבה וגארת' בייל נגח בעוצמה לרשת. 


קרבחאל מקבל אהבה. בישול נפלא למגן (AFP)

דקה 37

מוראטה חדר לרחבה מצד שמאל, חתך לאמצע ושלח בעיטה חזקה למסגרת, אבל רולי עמד במקום והדף.

דקה 40

0:2 לריאל מדריד. אסנסיו נשאר לבדו מול רולי אחרי כדור ארוך ומצוין של וראן והקפיץ באמנות מעל ידיו של השוער לרשת.

דקה 55

מוראטה בעט חזק מתוך הרחבה וסחט עוד הצלה מרולי. הריבאונד הגיע לקרוס שבעט מהאוויר פגז אדיר, אבל לרוע מזלו הכדור ננעץ במשקוף.

דקה 90

0:3 לריאל מדריד. במהלך האחרון במשחק, 4 דקות בתוך תוספת הזמן, בייל נשלח לאחד-על-אחד מול רולי, עקף את השוער וגילגל מקרוב לרשת החשופה. צמד לכוכב הוולשי בפתיחת העונה


בייל, סידר את הראשון של ריאל העונה (AFP)


השלים צמד במהלך האחרון במשחק. בייל (gettyimages)

 

אתלטיקו מדריד – אלאבס 1:1 
קבוצה שרוצה לקחת אליפות בליגה הספרדית לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות בבית מול העולה החדשה. זה בדיוק מה שקרה לחבורה של דיגו סימאונה, שכבר חישב מסלול לעבר המשחק הבא. הקולצ'ונרוס התקשו במשך 91 דקות לפני שפרננדו טורס הופל ברחבה בעבירה רשלנית. קווין גאמיירו ניגש לנקודה הלבנה ובמשחק הבכורה הרשמי שלו במועדון מצא את הרשת.

ניצחון? עדיין לא. 5 דקות בתוך תוספת הזמן מאנו הטעה את ההגנה המארחת ושיגר כדור לצד השמאלי של יאן אובלאק ההמום. שוויון בוויסנטה קלדרון, לא ככה חלמו לפתוח שם עונה מול קבוצה שחזרה לליגה הבכירה אחרי 11 שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי