לפני ריאל: גומש חתם לחמש שנים בברצלונה

בחר דווקא בבארסה
בחר דווקא בבארסה |

קשר ולנסיה עובר תמורת כ-50 מיליון יורו. דיווח: ואן פרסי מועמד להתקפה

(גודל טקסט)

הוא היה על הראדר של ריאל מדריד זמן מה, אבל מי שתזכה בשירותיו של אנדרה גומש היא דווקא ברצלונה. אלופת ספרד הצליחה לבצע מחטף מתחת לאפה של היריבה המושבעת, והודיעה באופן רשמי על החתמתו של הקשר שזכה לאחרונה עם פורטוגל ביורו 2016.

גומש יהיה הרכש הרביעי של בארסה אחרי דניס סוארס, לוקה דין וסמואל אומטיטי ויעבה את חוליית הקישור העמוסה של הקטאלונים. הפורטוגלי בן ה-22 יחתום על חוזה לחמש שנים, ויוצג בשבוע הבא. ולנסיה דרשה עבור הקשר 65 מיליון יורו, אבל אלופת ספרד הצליחה להוריד את המחיר ל-50 מיליון "בלבד".

גומש הגיע לולנסיה מבנפיקה בקיץ 2014. הקשר בילה שתי עונות מוצלחות במסטאייה והיה אחד מנקודות האור הבודדות בעונה החולפת. ההופעות שלו בנבחרת הסלסאו ביורו 2016 צדו את ההתעניינות של כמה מקבוצות הצמרת באירופה, והבלאנקוס כבר פתחו במשא ומתן מול ולנסיה, אבל דווקא ברצלונה היא זו ששמה עליו את ידה.

[BREAKING NEWS] Agreement with Valencia CF for André Gomes #AndreGomesFCBpic.twitter.com/n1cmdHd4ET

— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 21, 2016

ברצלונה מחפשת בנוסף לחזק את הספסל בחלוץ מחליף איכותי, דבר שהיה חסר לה מאוד בעונה שעברה ועל פי מספר דיווחים במדינה, המועמד למלא את המשבצת הוא לא אחר מאשר רובין ואן פרסי.
 

החלוץ ההולנדי בן ה-32 שיחק בעונה החולפת בפנרבחצ'ה וכבש 16 שערי ליגה. כעת, בעקבות המצב הבטחוני בטורקיה, ואן פרסי רוצה לעזוב את פנר והוזכר כמועמד להגיע לבארסה. הסקורר הוותיק נמצא הרחק משיאו, אבל בהחלט יכול להתאים ללואיס אנריקה.
 



רגיל לרדוף אחרי מסי, עכשיו ישחק לצידו (gettyimages)

ברצלונה כבר הודיעה שהמועמד היחיד לאימון הקבוצה בעתיד הנראה לעין הוא המאמן הנוכחי לואיס אנריקה. יום אחרי פתיחת האימונים, "לוצ'ו" קיים מסיבת עיתונאים ראשונה ונשאל אם יחדש את חוזהו. "אין לי מה לומר על כך. אם אעזוב את ברצלונה, זה יהיה בגלל שלא תהיה לי יותר אנרגיה. העתיד שלי בבארסה בכלל לא מעניין אותי. אני חושב רק על ההווה ורק בסוף העונה אחליט". 

לואיס אנריקה סרב להתייחס לעובדה שליונל מסי הורשע בבית המשפט על העלמת מסים, אבל דיבר על כך שהכוכב פרש מהנבחרת: "בשביל ברצלונה זה מצוין, פחות נסיעות. אבל כאוהד כדורגל נטו הייתי רוצה שימשיך בנבחרת. אני בטוח שמסי יתגבר על הכשלון בקופה אמריקה ויבוא עם רעב לברצלונה, למרות שהיה טוב יותר אם היה זוכה בקופה". 


 


כך תסתיים גם העונה שבפתח? (gettyimages)

לדברי המאמן, הוא רוצה להשאיר את שני השוערים קלאודיו בראבו ומארק-אנדרה טר שטגן, שמבוקשים (כל אחד לחוד) על ידי מנצ'סטר סיטי. על שאלת החלוץ הרביעי, שעוד לא נפתרה, אמר: "יש הרבה חלוצים שרוצים להגיע. אני בטוח שנפתור את הבעיה בהקדם". כריסטיאן טייו ומרטין מונטויה החליטו לחזור מהשאלה לברצלונה וכרגע מנסים להישאר בקבוצה הראשונה. "בעיקרון הם שחקנים מושאלים, אני מקווה שיימצאו קבוצות מהר", הבהיר לוצ'ו.  

לואיס אנריקה גם הבהיר שהוא לא מעוניין למכור את ארדה טוראן: "אני מרוצה ממנו. הוא רוצה להמשיך כאן ואני מעריך כאלה שחקנים. אני זוכר עדיין את השנה הראשונה של מיכאל לאודרופ או לואיס סוארס. היו להם קשיים ואחר כך הם הפכו לשחקנים חשובים מאוד". המאמן גם אמר שהוא מקווה שחבייר מסצ'ראנו יאריך חוזה בברצלונה, ועל החופשה שלו אמר: "הייתי בקוסטה ריקה, שם הכל היה נינוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי