מאמן ארגנטינה: "בארסה לא דואגת לליאו מסי"

בארסה תסתדר בהיעדרו? מסי
בארסה תסתדר בהיעדרו? מסי |

באוסה הגיב לפציעה של הכוכב. וגם: המספרים של ברצלונה ללא השחקן

(גודל טקסט)

ברצלונה תחת מתקפה. אדוארדו באוסה, מאמנה של נבחרת ארגנטינה, הגיב לפציעתו של ליונל מסי ותקף את המועדון של הכוכב. "בארסה שולחת לנו הודעות ושואלת מה אנחנו יכולים לעשות כדי לדאוג למסי, אבל הם בעצמם לא דואגים לו. הופתעתי שהוא שיחק בכל המשחקים האחרונים עם הבעיות שיש לו", אמר באוסה.

בכל פעם שמסי יורד לדשא בגלל פציעה, כפי שקרה במשחק נגד אתלטיקו מדריד, אוהדי ברצלונה ברחבי העולם מחסירים פעימה. מאוחר יותר, אחרי שמתברר כי הכוכב ייאלץ להיעדר תקופה מסוימת מהמגרשים, מפלס הלחץ רק עולה. אבל האם באמת לבארסה יש סיבה מוצדקת להיכנס לפאניקה?

בעקבות הפציעה האחרונה של מסי נגד הקולצ'ונרוס, שתגרום לו להחמיץ כשלושה שבועות, באתר הקטלוני "ספורט" יצאו לבדוק מה עשתה ברצלונה עד היום ללא הכוכב הגדול שלה. התוצאות עשויות להפתיע אתכם.

מאז עונת 2006/7, הסופרסטאר החמיץ 96 משחקים של בארסה בכל המסגרות, רובם בגלל פציעה. ב-66 אחוזים מאותם משחקים ברצלונה יצאה מנצחת, ורק ב-13 אחוזים מהמקרים היא הפסידה. עם מסי על המגרש, בארסה ניצחה ב-70 אחוזים ממשחקיה – רק 4 אחוזים יותר מאשר בהיעדרו.

ניימאר וסוארס, יצטרכו להתעלות בהיעדרו של מסי (gettyimages)

ואולם, בנתונים האלה יש "מלכוד" מסוים, שכן רוב המשחקים אותם החמיץ מסי בגלל מנוחה היו בגדר "באנקר" עבור ברצלונה (נגד יריבות נחותות בליגה/בגביע). אז האם יש חיים גם בלי מסי? בשבועות הקרובים האלופה הספרדית תגלה.

בינתיים, מסי זכה להערכה גדולה מגרמניה. בורוסיה מנשנגלדבאך, היריבה הבאה של הקטלונים בליגת האלופות, איחלה החלמה מהירה לפרעוש דרך חשבון הטוויטר. "חבל, רצינו לראות אותך על הדשא בבורוסיה פארק. תרגיש טוב, ליונל מסי", נכתב בציוץ.

Schade Wir hätten dich gerne am Mittwoch mit dem @FCBarcelona hier im BORUSSIA-PARK gesehen. Gute Besserung, Lionel Messi! #UCL#BMGFCBpic.twitter.com/deDCGURNsN

— Borussia (@borussia) September 22, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי