מה עובר עליו? גם מסי חימצן את השיער

מסי בלוק החדש
מסי בלוק החדש |

כוכב ברצלונה צבע את שערו. ז'ונאס יגיע כרכש על חשבון לוסיאנו וייטו?

(גודל טקסט)

הלוק החדש. מה עובר על ליאו מסי? אנחנו לא ממש יודעים, אבל כוכב ברצלונה ונבחרת ארגנטינה מציג לוק חדש לקראת העונה החדשה. הפרעוש צבע את שערו בצהוב בדומה לטרנד מתפתח בעולם בדומה לארון ראמזי ושחקנים נוספים שעשו זאת במהלך היורו וגם לכדורגלנים בישראל כמו עומר אצילי.


מסי, עלה לו לראש (אינסטגרם)

בגזרת הרכש, בקטלוניה דווח אתמול בשעות הבוקר כי חלוץ אתלטיקו מדריד לוסיאנו וייטו סיכם את תנאיו בברצלונה ויעשה את הדרך לאלופה עבור 20 מיליון יורו וישמש כמחליף הראשון לשלישיית MSN, אך היום מתברר כי חלוץ נוסף עדיין על הפרק.

מתברר כי גם ז'ונאס, החלוץ בן ה-32 של בנפיקה שהגיע מוולנסיה וחוזהו מסתיים בקיץ 2018, מנהל שיחות עם ברצלונה ועשוי להצטרף על חשבונו של וייטו בתור חלוץ מחליף שיחזק את הסגל של לואיס אנריקה.

ז'ונאס, שכבש 32 שערים ב-34 משחקים והיה לגורם משמעותי מאוד בזכיה של בנפיקה באליפות, מיוצג על ידי טיאגו גונשאלבס שאישר את המגעים: "ברצלונה יצרה קשרה כבר בסוף העונה שעברה. כמובן שזה מחמיא – זו הוכחה לעונה הספקטקולרית של ז'ונאס".

ז'ונאס. עונה נפלאה בליסבון (Gettyimages)

למרות האמור לעיל, לקראת סיום הראין דווקא הסוכן היה זה שצינן את ההתלהבות מאפשרות שהחלוץ יצטרף לברצלונה: "הוא מאוד מרוצה בבנפיקה ומרגיש אהוב בליסבון. אפשרות שהוא יעזוב תהיה על הפרק רק אם גם השחקן וגם המועדון יהיו מרוצים מההצעה שתתקבל". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי