מה קרה לרונאלדו? פחד וזעם מצד חבריו בריאל

רונאלדו. מה קרה לו?
רונאלדו. מה קרה לו? | צילום: gettyimages

הפורטוגלי במשבר עמוק ובספרד מעלים השערות. זידאן יתחיל לפעול?

(גודל טקסט)

המשבר של כריסטיאנו רונאלדו מכה גלים בתקשורת העולמית. הפורטוגלי כבש ארבעה שערים בלבד העונה ב-768 דקות, ולפי דיווחים בספרד הבצורת שלו גורמת לאי שקט גדול בחדר ההלבשה של הבלאנקוס.

אחרי הניצחון 1:2 על בילבאו, אוהדי ריאל שרקו לרונאלדו בוז. המאמן זינדין זידאן יצא להגנתו וטען: "גם לי שרקו בוז כשהייתי כדורגלן, גם אם שורקים נגדך העיקר שתמשיך לשחק". בוז מהקהל זה לא משהו שחדש לפורטוגלי, שספג קריאות גם ב-2014/15 – העונה האחרונה בה אימן קרלו אנצ'לוטי. 

חבריו לריאל מדריד אמנם מפרגנים לו מול המצלמות ואומרים עליו רק דברים טובים, אבל מתלחששים נגדו בחדר ההלבשה. העיתונאי פיפי אסטרדה, טען שהשחקנים פוחדים ולא אומרים לו בפרצוף מה הם חושבים עליו. לפי הדיווחים מדובר בגארת' בייל, לוקה מודריץ' וטוני קרוס. הקשר הגרמני זעם על רונאלדו במשחק נגד בילבאו בגלל שלא מסר לו במצב קורץ והעדיף לבעוט לשער בעצמו וההזדמנות פוספסה. 

בתקשורת הספרדית נטען שאלברו מוראטה ומרקו אסנסיו שנבחר ל"תגלית השנה", כועסים בגלל שהם מבלים על הספסל בעוד שרונאלדו וכרים בנזמה משחקים גם כשהם מגלים יכולת חלשה. זידאן אמר על כך: "הם לא בינוניים. הביקורת עליהם לא נכונה", אבל גם המאמן לא יכול להתעלם מהעובדה ששני הצעירים כבשו בממוצע לפי דקות יותר שערים מרונאלדו ובנזמה, ויהיה חייב לפעול אם הבצורת של החלוץ הפורטוגלי תימשך. 


זידאן. להגן על רונאלדו מתחיל להיות קשה (gettyimages)

בחדר ההלבשה מתחילים להרגיש מיאוס מהלחץ של רונאלדו על שחקנים למסור לו כל הזמן את הכדור, ומהפרצופים שהוא עושה כשהוא לא כובש. השיא היה כשהרים את היד בשער הניצחון של מוראטה כמורה כאילו שהיה בנבדל. ב"מונדו דפורטיבו" נרמז בנוסף כי היה לאחרונה ריב באימון ריאל בין הפורטוגלי לחאמס רודריגס שהחל בגלל האנוכיות שלו. 

השמועות על התקופה הקשה של רונאלדו מדברות על כך שהוא לא מאושר בחייו האישיים. נטען כי הוא שייך לקהילת הלהט"ב‏, ומאז שהתחבר לחבר המרוקאי האלוף בקיק בוקס באדר חארי, עסוק יותר ברדיפה אחרי תענוגות החיים מאשר בהשקעה בכדורגל. 

אבל לא הכל רע בריאל. לוקאס ואסקס, אחד השחקנים הצעירים והמבטיחים של הבלאנקוס חתם על הארכת חוזה במועדון שישאיר אותו עד לשנת 2021. "הוא שחקן לדוגמא ומקצוען רציני", אמר עליו זידאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי