מועמד חדש לברצלונה: איוסה פרס מניוקאסל

יגיע לבארסה? פרס
יגיע לבארסה? פרס | צילום: gettyimages

האלופה מחפשת בנרות גיבוי להתקפה. וגם: גומש הוצג, מסצ'ראנו האריך חוזה

(גודל טקסט)

ברצלונה מחפשת בנרות גיבוי להתקפה, ואחרי שאופציות לוסיאנו וייטו וקווין גמיירו ירדו מהפרק, בתקשורת הספרדית מדווחים על שם חדש שעשוי להצטרף. מדובר באיוסה פרס, חלוצה הספרדי בן ה-23 של ניוקאסל, שנשרה בסיום העונה האחרונה לליגת המשנה באנגליה.

פרס, שיכול לשחק במספר תפקידים בחלק הקדמי, כבש ב-2015/16 שישה שערים בפרמייר-ליג, אבל לא הצליח להושיע את המגפייז. על פי הערכות ב"אס", ניוקאסל צפויה לדרוש עבורו כ-18 מיליון יורו. אגב, למרות היותו ספרדי, איוסה פרס מעולם לא שיחק בליגה הבכירה בארצו.

 

מי שכבר חתם בברצלונה זהו אנדרה גומש. הקשר הפורטוגלי, שנרכש ב-50 מיליון יורו מוולנסיה, הוצג כשחקנה החדש של הקבוצה. במהלך מסיבת העיתונאים ובלי שהדבר היה מתכונן גם נמסר על ידי חבר ההנהלה אלבר סולר, כי חבייר מסצ'ראנו האריך את חוזהו לשלוש שנים נוספות.

 

Javier Mascherano extends contract until 2019 https://t.co/qhxJmrqG9fpic.twitter.com/FYssitkN3z

— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 27, 2016

 

גומש אמר אחרי שהוצג: "הייתי צריך לבחור לאיזה קבוצה ללכת ובחרתי בטוב ביותר". השחקן היה מבוקש גם ביובנטוס, מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד. סעיף השחרור שלו הועמד על 100 מיליון יורו, ו-ולנסיה תזכה למענק של 15 מיליון יורו אם יזכה בכדור הזהב.

 

@aftgomes puts on his new Barça jersey #AndréGomesFCBpic.twitter.com/CXSSDngAEs

— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 27, 2016

 

"אני רוצה להודות על האמון בי וכל העבודה שנעשתה כדי להביא אותי לכאן", הוסיך גומש. "יש הרבה שחקנים טובים בקישור של ברצלונה ואני אצטרך להתמודד איתם. אני רק בן 22 ויכול עוד להתקדם וללמוד. אני רוצה להסתגל לדרישות של המאמן". על העובדה שבחר בברצלונה ולא ריאל מדריד אמר: "לכל אחד יש את ההעדפה שלו. אני העדפתי את בארסה. זה קשור לזהות שלי ופילוסופיה שלי".

גומש אמר ששוחח עם לואיס אנריקה. "הוא אמר לי שהוא מאוד שמח ואמר לי להתחיל לעבוד קשה. אני מאוד שמח שאוכל לשחק עם שחקנים כמו ליאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס. ברור שאני מאוד נהנה לשחק לצידו של כריסטיאנו רונאלדו בנבחרת ולשחק לצידם של רונאלדו או מסי זו חוויה. מה שחשוב לי כעת זה לקחת תארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי