מוראטה הוצג בריאל: "היום המאושר בחיי"

מוראטה ופרס. היו שנתיים ארוכות
מוראטה ופרס. היו שנתיים ארוכות | צילום" אתר רשמי ריאל מדריד

פרס על הרכש היחיד של הבלאנקוס: "הרוויח ביושר את החזרה שלו למועדון"

(גודל טקסט)

באיחור של מספר שבועות הציגה היום (שני) ריאל מדריד את אלברו מוראטה. הסיבה? הקבוצה ככל הנראה התכוונה למכור אותו לקבוצה ברווח גדול, אך הדברים השתנו בתקופה שעברה והוא הפך לרכש היחיד של הקבוצה.

 

בשלב זה, פלורנטינו פרס – ממציא "הגלקטיקוס" – החליט לשנות כיוון, להמעיט ברכש ולקדם צעירים מהאקדמיה: "יהיה לנו בסגל את אחד החלוצים הטובים בעולם. אחד שמכיר מבפנים ומבחוץ את ריאל מדריד וגדל בה כילד, זאת גאווה שהוא הרכש הבכיר שלנו. הוא הרוויח ביושר את ההחלטה שלנו להחזיר אותו הביתה בגלל שהוא מוכשר והוא שחקן שנלחם למען החולצה. אנחנו רוצים לזכות השנה שוב בכל התארים".

 

 

מוראטה שנרכש חזרה מיובנטוס, התחבק עם פרס והצהיר: "אני רוצה לשחק בכל יום ראשון עם ריאל מדריד. זה היום המאושר בחיי. אני מודה לחברים ולמשפחה שלי שתמיד בטחו בי. חזרתי הביתה והייתי יותר מדי זמן בחוץ, אלו היו שנתיים ארוכות. יש מצבים בהם שחקן צריך להתבגר ולהבשיל ואת זה עשיתי ביובנטוס ".

 

New: Morata's presentation at the Santiago Bernabéu https://t.co/jYAKBf1ojk

— FC HANDSOME UNITED (@FCHANDSOME) August 15, 2016

 

החלוץ נשאל על התחרות הצפויה עם שלישיית BBC – רונאלדו, גארת' בייל וכרים בנזמה – והבהיר: "אני לא חושש מתחרות. המאמן זינדין זידאן יקבע, דיברתי איתו והוא נתן לי המון ביטחון. אני מודע לעובדה שהגעתי למקום שהכי קשה למצוא מקום בהרכב שלו, אבל אני מוכן לאתגר. ברור שאני רוצה לשחק בכל משחק, אבל אני ריאלי".

 

על העובדה שהוא כבש לפני שנתיים שער בסנטיאגו ברנבאו בחצי גמר האלופות מול קבוצתו במדי האיטלקים, אמר: "זו היתה הרגשה מאוד מוזרה, אבל אני מקצוען ושחקן כדורגל וברגע שלבשתי את המדים של קבוצה מסוימת רציתי להצליח בה גם אם שיחקתי מול הקבוצה שגדלתי בה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי