ממשיכה להכות: 0:3 לאתלטיקו על גרנאדה

הלחיצו את בארסה. טורס וקוקה
הלחיצו את בארסה. טורס וקוקה |

קוקה, טורס וקוראה כבשו, הקולצ'ונרוס נצמדו לבארסה. התחנה הבאה: בילבאו

(גודל טקסט)

אחרי שהעיפה את ברצלונה בדרך לחצי גמר ליגת האלופות, אתלטיקו מדריד המשיכה במומנטום בזירה המקומית ושמרה על סיכוי טוב לזכות באליפות. הקולצ'ונרוס רשמו ניצחון ליגה שלישי ברצף, 0:3 ביתי על גרנאדה הצנועה, ונצמדו למוליכה, שהפסידה 2:1 לוולנסיה. קוקה כבש את הראשון ובהמשך בישל לפרננדו טורס, אנחל קוראה השלים את החגיגה.

החבורה הלוחמנית של דייגו סימאונה לא הייתה בשיאה (מלבד השערים, לא ממש סיכנה את השער), אבל מול היריבה הנחותה היא גם לא הייתה צריכה. חוצמזה, לאתלטיקו מצפה תקופה עמוסה מאוד – משחקי ליגה ברביעי ובשבת, ובאמצע השבוע הבא מפגש ראשון עם באיירן מינכן – כך שניתן להבין מדוע אנטואן גרייזמן וחבריו שמרו על הרגליים.

מלבד השערים ושלוש הנקודות החשובות, אתלטיקו מדריד שמרה על מאזן נדיר בכל מה שקשור לשערי החובה. אחרי 33 מחזורים בליגה הוציאו הקולצ'ונרוס 16 כדורים בלבד מהרשת, כאשר ב-20 מהמשחקים הם לא ספגו ולו שער אחד. פשוט מדהים.


עוד ניצחון לאוסף. סימאונה (gettyimages)

הרכבים

אתלטיקו מדריד: יאן אובלאק; חואנפראן, דייגו גודין, סטפן סאביץ', לוקאס הרננדס; גאבי, קוקה (אוליבר טורס/75), סאול, יאניק פריירה קראסקו (אאוגוסטו פרננדס/55); פרננדו טורס, אנטואן גרייזמן (אנחל קוראה/63).

גרנאדה: אנדרס פרננדס; מיגל לופס (דמיטרי פולקייר/46), ז'אן באבין, ריקרדו קוסטה, כריסטיאנו ביראגי; רנה קרחין (דויד באראל/63), רובן פרס, אבדולאי דוקורה; רובן רוצ'ינה, איסאק קואנקה, אדלברטו פניארנדה.

מהלך המשחק

דקה 15

0:1 לאתלטיקו מדריד. לוקאס העביר כדור רוחב מצד שמאל, טורס המשיך בנגיעה, אבל נבלם. הריבאונד הגיע במדויק לרגל ימין של קוקה שגילגל בקלות לרשת.


נעץ את הראשון. קוקה (AFP)

דקה 31

כמעט שיוויון בקלדרון. רובן רוצ'ינה שיחרר בעיטה אדירה מ-20 מטרים, אבל נעצר לצערו בקורה. מזל גדול לאתלטיקו.

דקה 59

0:2 לאתלטיקו. קוקה, כובש השער הראשון, מצא את טורס ברחבה בכדור עומק גאוני והחלוץ הקפיץ באלגנטיות מעל השוער.

דקה 83

0:3 לאתלטיקו. אנחל קוראה המחליף נשלח לעימות מול השוער האורח ולא התקשה למצוא את הפינה הרחוקה.


נמצאים במומנטום נהדר. שחקני אתלטיקו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי