מסי הספורטאי העשיר עד גיל 30. היכן מדורג בייל?

השאיר אבק לחבריו הספורטאים
השאיר אבק לחבריו הספורטאים | צילום: Gettyimages

הפרעוש מרוויח 73.7 מיליון יורו בשנה, וכמה מרוויח ניימאר ושאר הכוכבים

(גודל טקסט)

רשימת עשרת הספורטאים מתחת לגיל 30 המרוויחים בשנה את הסכומים הגדולים ביותר פורסמה היום על ידי "פורבס", ושלא במפתיע הכוכב הגדול ביותר של ברצלונה נמצא בראשה.

 

ליאו מסי מרוויח לא פחות מ-73.7 מיליון יורו בשנה ומשאיר אבק לכל ספורטאי העולם, כאשר חשוב לציין כי כריסטיאנו רונאלדו ולברון ג'יימס עברו את גיל 30 ועל כן נותרו מחוץ לרשימה.

 

במקום שני נמצא הכדורסלן קווין דוראנט שעבר בקיץ האחרון לגולדן סטייט ובשנה האחרונה הרוויח 50.8 מיליון יורו. שלישי ברשימה הוא הטניסאי נובאק ג'וקוביץ' עם 50.5 מיליון, רביעי הוא שחקן הפוטבול האמריקאי קאם ניוטון עם 48 מיליון יורו והחמישי הוא הגולפאי ג'ורדן ספיט שהכנסתו השנתית היא 47.1 מיליון יורו.

 

דוראנט. במקום השני עוד לפני המעבר לווריורס (Gettyimages)

 

גולפאי נוסף שנכנס לרשימה הוא רורי מקלרוי שבזכות 38.5 מיליון יורו בשנה הגיע למקום השישי. שחקן הפוטבול האמריקאי ראסל ווילסון במקום השביעי עם 37.8 מיליון יורו. נהג הפורמולה 1 סבסטיאן פטל הוא השמיני עם הכנסה שנתית של 37.1 מיליון יורו.

 

אז כדורגלן אחד בלבד נמצא בשמיניה הראשונה, אך במקום התשיעי כבר ניצב ניימאר מברצלונה ונבחרת ברזיל עם 33.9 מיליון אריו ואת העשיריה סוגר גארת' בייל מריאל מדריד ונבחרת וויילס עם 32.5 מיליון יורו בשנה. הסכומים כמובן כוללים גם חוזי פרסום ואימוץ מעבר לשכר מהמועדונים.

 

בייל וניימאר. ראש בראש על המקום התשיעי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי