מסי שוב הקיא ליד הספסל, עימות בין פיקה לניימאר

שוב מקיא
שוב מקיא | צילום: gettyimages

למרות ה-0:4 המשכנע, בברצלונה לא רגוע. ראפיניה: "אלקסר? עוד יכבוש"

(גודל טקסט)

"השואו חזר" היא הכותרת שבחר המונדו דפורטיבו לניצחון של ברצלונה 0:4 על לה קורוניה שקטע שני משחקי ליגה בקאמפ נואו ללא ניצחון. גם ליאו מסי חזר, עלה מהספסל וכבש בנגיעה השלישית שלו בכדור. 

למרות הניצחון המשכנע, היו כמה אירועים מדאיגים. מסי חזר להרגלים הישנים, ומהלחץ נצפה שוב כשהוא מקיא על הספסל של ברצלונה רגע לפני שכבש שער חלומי מבישול ענק של ניימאר.

לואיס סוארס היה צריך להיות מורחק בדקה ה-35 אחרי שהכניס אגרוף לראשו של שחקן לה קורוניה אלחנדרו אריבס במהלך עימות ביניהם על הכדור, אבל החלוץ האורוגוואי שכבש את השער הראשון במשחק ניצל. בנוסף, נרשם עימות בין ג'רארד פיקה וניימאר כמה דקות לקראת סיום המשחק. מי שעדיין לא כבש מאז הגיע הוא פאקו אלקסר שהחמיץ משלושה מצבים טובים. 

ראפיניה שהבקיע צמד אמר: "מהילדות שיחקתי בתור קשר, אבל אני יכול לתפקד גם בעמדות אחרות כמו תוקף בכנף. הניצחון היה חשוב מאוד. אנחנו מוכנים לשנות טקטיקה ולשחק עם שלושה בלמים או ארבעה. אלקסאר? הוא עוד יכבוש ואחרי השער הראשון שלו יגיעו עוד הרבה". 


סוארס. שוב יצא משליטה (gettyimages)

לואיס אנריקה סיכם: "הניצחון הזה מושלם עבורנו לפני המשחק מול מנצ'סטר סיטי. הגענו להרבה מצבי כיבוש ולחצנו היטב על היריבה. אני לא חושש בגלל אלקסר. חלוץ שמגיע לקבוצה חדשה צריך לכבוש כמה שיותר מהר כדי להוריד מעצמו לחץ, אבל זה יגיע".

אנריקה שנשאל איך ההגנה שלו תעמוד מול ההתקפה הטובה של סיטי אמר: "ז'רמי מתייה וחאבי מסצ'רנו מהירים ויכול להיות שאשחק עם שלושה בלמים, אבל עוד לא החלטתי. סיטי קבוצה טובה שנמצאת עדיין בתהליכי התאקלמות כמו המאמן שלהם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי