מרסלו: "רונאלדו עובד קשה, הגיוני שהוא בלחץ"

הכי מתוסכל בברנבאו
הכי מתוסכל בברנבאו | צילום: gettyimages

כוכב ריאל סימן בידו נבדל בשער הניצחון של מוראטה וספג בוז מהקהל

(גודל טקסט)

ריאל מדריד עלתה למקום הראשון בליגה הספרדית אחרי ניצחון דחוק בשיניים 1:2 על אתלטיק בילבאו. הבלאנקוס לא שיכנעו בעיקר במשחק ההתקפה, כריסטיאנו רונאלדו שלא כבש למרות כל המאמצים, נראה השחקן הכי מתוסכל במגרש ואף ספג שריקות בוז מהקהל

חברו של הכוכב הפורטוגלי מרסלו הגן עליו: "רונאלדו עובד קשה. מעבר לעובדה שהוא חלוץ, הוא עוזר לכל הקבוצה. זה ברור שהוא קצת לחוץ עכשיו בגלל שהוא לא כובש וזה נורמלי שחלוץ רוצה להבקיע". רונאלדו נראה מרים את היד ומסתכל לעבר הקוון כשהשער של מוראטה נכבש כאילו הוא רוצה שהשער ייפסל. 

אלברו מוראטה נכנס כמחליף וכבש את שער הניצחון ביום ההולדת ה-24 שלו בדקה ה-83 ואמר: "אני מוכן כל פעם לעלות כמחליף אם כל פעם אכבוש. זה היה משחק קשה מאוד ונזקקנו למאמצים גדולים לנצח. הביאו אותי לעזור לקבוצה וזה יהיה אנוכי אם אחשוב רק על עצמי. אני תמיד רוצה לשחק, אבל כאן זה לא קל". הוא שיחק רק 571 דקות העונה וכבש ארבעה שערים בכל המפעלים. 

"לא נזכה באליפות בלי להילחם ובלי לסבול", סיכם זינאדין זידאן פחות מיום אחרי שקיבל מחמאות מנשיא הקבוצה פלורנטינו פרס שאמר באסיפת בעלי המניות: "זיזו מסמל את כל מה שריאל מדריד מייצגת. כמאמן הוא חלק מההיסטוריה הגדולה של המועדון".

מוראטה. האס בשרוול של זיזו (gettyimages)

המאמן הוסיף: "השחקנים נתנו הכל על כר דשא. אולי הייתי מודאג אם השחקנים לא היו נלחמים כו שעשו, אבל יותר חשוב שהם נותנים את המקסימום מלנצח בהפרש גבוה רק בגלל ניצול מצבים. הליגה פנטסטית  העונה. לא יהיה לנו קל להוביל ולזכות באליפות. זכינו בשלוש נקודות חשובות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי