מתרחק מבארסה? פאקו אלקאסר בסגל ולנסיה

אלקאסר
אלקאסר |

דיווח: אם החלוץ לא יגיע, מוניר יישאר האופציה ההתקפית על הספסל

(גודל טקסט)

פאקו אלקאסר הוא השם החם מבחינת ברצלונה כאופציה לשמש גיבוי לשלישית MSN – הלא הם ליונל מסי, לואיס סוארס וניימאר. לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו", האלופה מעוניינת לסגור את העברתו עוד לפני משחק הליגה בשבוע הבא, אבל נראה כי העסקה רחוקה מלהיות מוסכמת על כל הצדדים.

חלוץ ולנסיה נכלל בסגל של פאקו אייסטראן לקראת המשחק ביום שני מול לאס פלמאס, מה שמעלה תהיות בנוגע לאפשרות שאכן יגיע לברצלונה. לפי אותו דיווח באתר הקטלוני, אם אלקאסר לא יצטרף, בארסה תרד מהרעיון לצרף חיזוק לחוד ותשאיר את מוניר אל חדאדי כאופציה ההתקפית על הספסל.

 

בתוך כך, יאספר סילסן צפוי להגיע לברצלונה שסיכמה על רכישתו מאייאקס ב-13 מיליון יורו. יחד עם זאת, עדיין נותרה מחלוקת לא פתורה מול ההולנדים על תאריך השחרור של השוער.

 

אייאקס, שעדיין מתמודדת על העפלה לליגת האלופות, סיימה את המשחק הראשון שלה מול רוסטוב בתוצאה 1:1, ומעוניינת שסילסן יעמוד בשער גם בגומלין. עם זאת, הקטאלונים דורשים שיגיע באופן מיידי, מכיוון שהם רוצים למכור את קלאודיו בראבו למנצ'סטר סיטי.

 

ברצלונה גם חוששת כי השוער יפצע במשחק, מה שעשוי לבטל את העסקה, ולא רוצה לקחת סיכונים מיותרים. כמו כן, במועדון מבינים כי בראבו זקוק לכמה ימי התאקלמות במנצ'סטר בהם יחפש דירה ובית ספר לילדיו. הבוקר (ראשון) בראבו לא התאמן לפי אישור הקבוצה, בא לרוקן את חפציו מהארונית במתקן האימונים ונפרד מהחברים, אבל עדיין לא שוחרר.

 

בראבו. אין טענות (gettyimages)

 

אחד מאנשי המועדון אמר: "ננסה לעזור ככל האפשר לבראבו שהיה לויאלי מאוד למועדון  בכל הזמן ששיחק איתו. אין לנו טענה, ולא הקטנה ביותר אליו. מאז שהגיע מריאל סוסיאדד הוא עשה הכל למען המועדון".

 

מארק אוברמרס, ששיחק בעבר בברצלונה ומנהל את המו"מ עבור ההולנדים, מנסה להסביר למועדון הקטאלוני את חשיבות המשחק לקבוצה. הוא הדגיש כי המאמן פטר בוס לא מעוניין לפתוח במשחק כה מכריע עם השוער הקמרוני הצעיר אנדרה אוננה, ומעוניין בשוער הבכיר שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי