נבאס יאריך חוזה בריאל. רונאלדו יכבוש אצל אלאבס?

נבאס
נבאס |

השוער צפוי להשתדרג. 17:15: הכוכב יסייע לריאל להימנע מהפתעה?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד מובילה את הליגה, והשיגה הישג חסר תקדים במועדון כאשר 18 שחקנים בסגל כבשו שערים העונה ב-14 משחקים בכל המסגרות. ועדיין זה לא מספיק כדי להרשים את התקשורת בספרד. למה אתם שואלים? מאחר והשלישייה המובילה, ה-BBC לא ממש בולטים.

 

רונאלדו, בייל ובנזמה עתידים לפתוח מול אלאבס ב-17:15 ואולי לשנות מעט את התמונה אחרי ה-1:7 על ליאונסה בגביע שהגיע בהרכב משני לגמרי.

 

 

החדשות המרתקות מגיעות מכיוונו של השוער קיילור נבאס. הקוסטה ריקני כנראה הצליח להרשים את ראשי המועדון ויאריך חוזהו שישודרג משמעותית בכמעט פי שניים. הוא צפוי להרוויח 4 מיליון יורו בעונה.

 

זינדין זידאן אמר על העובדה שכריסטיאנו רונאלדו כבש העונה רק שני שערי ליגה: "הבעיה שהוא הציב רף גבוה מדי עבורו. כשהוא קצת פחות בכושר כולם חושבים שהוא במשבר. ב-2016 הוא הצליח אישית וקבוצתית והזה היה בעזרת כולם. מגיע לו לזכות בכדור הזהב. אין לי מועמד אחר לפרס". סרחיו ראמוס, דני קארבחל, לוקה מודריץ' וקאסמירו הפצועים ייעדרו.

 


יעצור את הרצף הלא מחמיא? רונאלדו (ריאל מדריד, רשמי)

 

אלאבס העולה החדשה אמנם לא ניצחה ריאל בביתה מאז 1931 אבל העונה הזו כבר הספיקה לסיים ב-1:1 עם אתלטיקו ולהדהים עם 1:2 על ברצלונה. יש למה לצפות?

 

סטטיסטיקה: הבלאנקוס לא הפסידו 25 משחקים רצופים בכל המסגרות מאז ה-2:0 לוולפסבורג ברבע גמר האלופות בשנה שעברה. הם בלתי מנוצחים יותר מחצי שנה תחת זידאן עם 19 ניצחונות ושש תוצאות תיקו. הפרש השערים של ריאל: 22:69.

 

הרכבים משוערים
אלאבס
: פרננדו פאצ'קו, קיקו פאמניה, אלכסיס רואנו, זוהיר פדאל, ראול גארסיה, תיאו הרננדס, ויקטור קאמרסה, דניאל טורס, גייסקה טוקרו, אדגר אנטוניו, דייברסון.

 

ריאל מדריד: קיילור נבאס, דנילו, פפה, רפאל וראן, מרסלו, טוני קרוס, איסקו, מתאיו קובאצ'יץ', גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, כרים בנזמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי