ניימאר חזר לאימונים, לואיס אנריקה אישר שמסי כשיר

שלישיית MSN שוב ביחד
שלישיית MSN שוב ביחד | צילום: Gettyimages

שלישיית MSN התאחדה ועשויה לשתף פעולה מול אלאבס. אלקאסר יפתח?

(גודל טקסט)

אוהדי ברצלונה חיכו לרגע הזה מפתיחת העונה, ומחר במשחק מול העולה החדשה אלאבס זה יקרה: ניימאר חזר לאימונים אחרי שהיה עם ברזיל במשחקים האולימפיים ועשוי לפתוח לצידם של לואיס סוארס וליאו מסי.

בימים האחרונים דווח כי ייתכן שליאו מסי הפצוע יהרוס את האיחוד וידחה אותו במשחק או שניים, אבל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אישר המאמן לואיס אנריקה כי הפרעוש כשיר וכי לא מן הנמנע ששלישיית MSN תשוב לשתף פעולה.

למרות כל האמור לעיל, בתקשורת בספרד טוענים שניימאר שרק חזר לאחר שנעדר בחודשיים האחרונים לא צפוי לפתוח אלא לעלות מהספסל במהלך המשחק, וייתכן כי בהרכב ישחק רק באמצע השבוע בליגת האלופות או במחזור הבא.

 Friends reunited @neymarjr#Messi@LuisSuarez9pic.twitter.com/ugSWJ2DTwf

— FC Barcelona (@FCBarcelona) September 9, 2016

אם ניימאר לא יפתח, סיכוי לא רע שיהיה זה פאקו אלקאסר שיערוך את הופעת הבכורה במועדון. החלוץ נרכש מוולנסיה עבור 30 מיליון יורו ומתוכנן לשמש מחליף ראשון ל-MSN, אבל כבר הספיק להתאמן עם חבריו ונמצא בכושר כדי לפתוח.

המאמן אף רמז במסיבת העיתונאים כי אנדרס אינייסטה ישולב במהלך המשחק: "הוא זקוק לדקות כדי להחלים מהפציעה ולהתאושש פיזית, כמוהו גם ז'רמי מתייה".

@paco_alcacer: "When the chance to play for Barça comes along, you cannot turn it down." #AlcacerFCBpic.twitter.com/fTyhDSvHqy

— FC Barcelona (@FCBarcelona) September 8, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי