נשיא אתלטיקו: "דייגו קוסטה קרוב. אנחנו מנסים להחזירו"

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | צילום: gettyimages

חלוץ צ'לסי על הכוונת של סימאונה. סרסו: "לא נחתים את קרלוס באקה"

(גודל טקסט)

דייגו סימאונה מנסה לתמרן את הסגל הרחב שנשאר ברשותו, אבל גם רוצה שדרוג. אחרי עוד הפסד צורב בגמר ליגת האלופות, המאמן הארגנטיני מחפש חלוץ מרכזי ויש לו אחד על הכוונת שכבר הוכיח את עצמו. אז במועדון מנסים לספק את הסחורה. 

"דייגו קוסטה מוצא חן בעינינו מאוד, אני מודה", סיפר נשיא המועדון אנריקה סרסו, שגילה כי מתקיימים מגעים לצרף מחדש את החלוץ הברזילאי-ספרדי: "אנחנו מדברים עם השחקן ופועלים כדי להחזירו למדריד. הוא קרוב, אני לא יכול להגיד יותר מזה". 

דייגו קוסטה חתם באתלטיקו מדריד כבר ב-2007, אבל בילה כמושאל בבראגה, סלטה ויגו ואלבאסטה. הוא נמכר לוויאדוליד, לפני שנרכש בחזרה כגיבוי לסרחיו אגוארו ודייגו פורלאן. בשנתיים במדי הקולצ'ונרוס הוא הבקיע 56 שערים ב-96 הופעות.


דייגו קוסטה, ישוב למדים האדומים-לבנים? (gettyimages) 

סרסו התייחס גם למועמדותו של קרלוס באקה, החלוץ הקולומביאני של מילאן שהיה מועמד גם לווסטהאם. "באקה שחקן גדול, אבל אנחנו לא הולכים להחתים אותו", קבע הנשיא. "אנחנו לא הולכים לקנות חלוץ מהליגה האיטלקית. כנ"ל לגבי היגוואין וכל השמות האחרים שעלו". 

בתגובה לשמועות שמפיצה וונדה נארה, אשתו הפרובוקטיבית של מאורו איקרדי שמשמשת גם כסוכנת שלו, הגיב אנריקה סרסו: "השם שלו בכלל לא על סדר היום שלנו, לא ניכנס למשא ומתן על החתמתו".


באקה, לא החדשות שהוא ציפה לשמוע (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי