סוארס קיבל את נעל הזהב: הגשמתי חלום

סוארס
סוארס |

חלוץ בארסה קטף את הפרס בפעם השניה והתרגש: "חלמתי לזכות באלופות"

(גודל טקסט)

לואיס סוארס קטף היום (חמישי) את פרס נעל הזהב של עיתון "מארקה" ואיגוד העיתונאים האירופאי. הכובש המצטיין של העונה הקודמת רשם 40 שערים והקדים את כריסטיאנו רונאלדו, שסיים עם 35 כיבושים. הוא זכה בפעם השניה בתואר אחרי שב-2014 קיבל את נעל הזהב כשהבקיע בליברפול 31 שערים.

 

סוארס לא היה יכול להסתיר את ההתרגשות שלו מהזכיה בפרס: "תודה רבה לברצלונה שנתנה לי את ההזדמנות להיות כאן ולהגשים חלום. אני חייב להודות לחברים שלי בקבוצה שעזרו לי לזכות בתואר נעל הזהב. לא רק מסי וניימאר היו חשובים במטרה הזו, גם ג'ורדי אלבה בישל לי לא מעט שערים".

 

 

סוארס הודה שהמטרה הראשונית שלו לא הייתה להיות מלך שערים, אלא לזכות בליגת האלופות: "אני בקבוצה הכי טובה בעולם ולכן הכי חשוב קודם בשערים זה הנקודות והתארים שהם מביאים עימם. התארים של הקבוצה חשובים קודם, אחר כך תארים אישיים". 

 

סוארס הפתיע כשסיפר מי היה המודל שלו בתחילת הדרך. מדובר באקס בית"ר סבסטיאו "אל לוקו" אבראו, ששיחק איתו בנסיונאל: "כשהתחלתי כנער צעיר בקבוצה הוא שיחק עם 13 ורציתי להיות כמוהו. אחרי חצי שנה בלי לכבוש שיניתי את החולצה למספר 9 ומאז כבשתי".

 

סוארס, שזכה כאמור בפעם השניה בפרס נעל הזהב, התייחס לקלות שלו בכיבוש שערים כשלצידו שניים מטובי השחקנים בעולם: "באייאקס היה לי קשה מאוד עד שהתחלתי לכבוש. זה פתח לי את ההזדמנות להגיע לליברפול. כבשתי הרבה שערים, אבל לא הצלחתי לזכות באליפות למרות שזה היה החלום שלי. העובדה שבברצלונה יש עוד שני חלוצים ענקיים עושה את זה יותר קל עבורך". 

 


סוארס מציג את נעל הזהב לצד ילדיו

 

ומה עם כוונות הפרישה? "מוקדם לדבר על כך. כדי לפרוש כאן אצטרך להישאר בשיא", הזכיר לואיס סוארס, שבאתר sportour.co.il הוזכר כבעל השכר השלישי בגובהו בברצלונה אחרי ניימאר וליונל מסי. 

 

במקביל, התבררו הפציעות של ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה שהוחלפו ב-0:4 על סיטי. הבלם ייעדר שלושה שבועות עקב מתיחה ברצועה הצידית בברכו, המגן שהוחלף בדקה ה-9 על ידי לוקה דין מתח את השריר וייעדר כשבועיים.

 


שלושה שבועות בחוץ, פיקה (AFP)

עוד באותו נושא: ג'רארד פיקה, לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי