סוארס: "אנחנו לא מכונות, חשוב שנהיה מאוחדים"

הניצחון יצר אווירה טובה. סוארס לא שכח מה התוצאה
הניצחון יצר אווירה טובה. סוארס לא שכח מה התוצאה |

חלוץ ברצלונה חגג עם רביעייה. לואיס אנריקה: "נגד ולנסיה היו יותר מצבים"

(גודל טקסט)

אחרי שלושה הפסדי ליגה, ברצלונה הוציאה המון תסכול והתפוצצה על דפורטיבו לה קורוניה עם 0:8 בריאסור. למרות זאת, האלופה לא שיפרה עמדות בפסגה בשל העובדה ששתי היריבות לצמרת ניצחו גם הן. ארבעה מחזורים לסיום המצב נותר על כנו, כשבארסה מקדימה את אתלטיקו מדריד בהתמודדות הפנימית, וריאל מדריד נמצאת מאחוריהן עם נקודה פחות.

 

בארסה השוותה עם הניצחון הגדול את ה-0:8 שהושג בעבר על לאס פלמאס ב-1959, אלמריה ב-2010 וקורדובה 2015. לואיס סוארס שכבש רביעייה ובישל עוד שלושה, אמר: "הדבר הכי חשוב הוא שלקחנו שלוש נקודות. עכשיו אנשים יכולים לראות שלשחק ברמה הכי גבוהה זה לא קל. אנחנו מאושרים אחרי כל ניצחון. זכיה במשחקים יוצאת אווירה טובה בקבוצה".

 

 

האורוגוואי אמר שהוא מאמין שבארסה התגברה על המשבר: "אנחנו לא מכונות, אנחנו יכולים לעשות טעויות. הניצחון הזה מראה עד כמה אנחנו חזקים ונשתמש בו לקראת המשחקים הבאים. הכי חשוב שאנחנו מאוחדים יותר מתמיד".

 

לא קל לשחק ברמה הגבוהה. סוארס (gettyimages)

 

המאמן לואיס אנריקה, עליו הייתה לפני המשחק ביקורת על ניהול המשחקים והיחס המזלזל לעיתונאים, לא ניצל את התוצאה לסגור חשבונות: "שיחקנו כמו נגד ולנסיה, אבל הפעם פשוט ניצלנו את ההזדמנויות. אני אפילו חושב שנגד ולנסיה היו לנו יותר הזדמנויות. שיחקנו היטב מההגנה והנעת הכדור הייתה מהירה בשטח של לה קורוניה".

 

"ליונל מסי יצר מצבים כמו תמיד", המשיך המאמן. "זה היה אתגר לכל מי שמאמין עדיין בקבוצה. בטוח שהולך להיות קשה עד לסיום, אבל תוצאה כמו זו היא בזכות היכולת שלנו ולא חולשת היריבה".

 

היה לו מרחב פנוי. ברטרה (AFP)

 

לבלם מארק ברטרה, שלא משחק בדרך כלל ועלה בהרכב במקום ג'רארד פיקה המושעה הייתה הופעה טובה כולל שער: "הראנו הופעה סמכותית. אני לא יכול להיות מאושר יותר עבור הקבוצה ועבורי. זה ניצחון בזמן אחרי שהיריבות שלנו השיגו אותנו".

 

ברטרה, שכבש את השער השביעי, הוסיף: "כשאני בא לעזרת ההתקפה אני מנסה לעזור במסירה, אבל היה לי מרחב פנוי לכבוש". העיתון "מונדו דפורטיבו" בחר באינייסטה, מסי, סוארס ובארטרה למצטיינים עם ציון 4 כוכבים. 

 

איזו תוצאה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי