סוארס: "מסי חיה והוא פתח ככה, תיהנו ממנו"

מסי
מסי |

ברצלונה יצאה לדרך עם 2:6 גדול על בטיס. רשמית: סילסן במקום בראבו

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)

לואיס סוארס פתח עונה חדשה עם שלושער, אבל גם הוא ידע להחמיא לכוכב האמיתי של המשחק. ברצלונה מחצה 2:6 את בטיס, הפרעוש המחומצן סיפק צמד ובישול ופשוט קטף מחמאות מכל הכיוונים. 

"מסי חיה והוא פתח ככה את העונה", הכריז סוארס. "הוא השחקן הטוב ביותר בעולם ורק צריך להתאים את עצמך אליו. מוכרחים ליהנות משחקן כזה. מבחינה אישית, אני מרגיש סיפוק עצום שעזרתי לקבוצה, זה קודם כל". 

"בארסה תמיד הפייבוריטית לאליפות, היא אחת משלוש או ארבע קבוצות טובות", הזכיר החלוץ האורוגוואי, שסיים את העונה הקודמת עם תואר מלך השערים היוקרתי של הליגה הספרדית. "המשחק הזה רק הדגים מדוע הגענו לעונה הזו בתור אלופים". 


סוארס, שלושער כבר במחזור הראשון (gettyimages)

"זה היה משחק כמעט מושלם יחסית לשלב הזה בעונה", הכריז המאמן לואיס אנריקה. "אני לא מתפלא ממה שמסי עושה, הוא תמיד אותו דבר. אם הוא וסוארס מעורבים במהלכים, אני רק אומר להם ליהנות". 

"בתור אוהד כדורגל נהניתי ממסי", קבע מאמן בטיס, האורוגוואי גוסטבו פוז'ט. "פתאום הוא משחק נגדך ואתה לא רוצה שיילך לו כל כך טוב. לואיס סוארס? הוא לא גילה שום רחמים, למרות שהוא חבר שלי". 

רוברט, המנהל הספורטיבי של בארסה, אישר כי הושג הסכם להעברת קלאודיו בראבו למנצ'סטר סיטי של פפ גוארדיולה. מי שיגיע בתור מחליפו הוא יספר סילסן, השוער בן ה-27 של אייאקס ונבחרת הולנד. הוא יירכש תמורת 13 מיליון יורו ויחתום ל-5 שנים.


מסי, מכיר את סילסן מקרוב (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי