סוכנו של ראקיטיץ' לאחר חתימת גומש: "זמן ללכת"

ראקטיץ'. חושש למעמדו
ראקטיץ'. חושש למעמדו | צילום: Gettyimages

הקרואטי עדיין לא חתם על הארכת חוזה. לואיס סוארס: "בראבו לא יעזוב"

(גודל טקסט)

ברצלונה ביצעה את הרכשה גדול שלה הקיץ, כשרכשה את אנדרה גומש מתחת לאף של ריאל מדריד, עבור 50 מיליון יורו. עם זאת, במועדון לא הספיקו לחגוג וכבר הם נתקלים בבעיות מבית.

 

הנפגע העיקרי מהגעתו של גומש צפוי להיות איבן ראקטיץ', שהיה שחקן הרכב קבוע בשנתיים האחרונות, אך עדיין לא חתם על חוזה חדש בקבוצה והפורטוגלי מיועד לשחק בעמדה שלו. סוכנו אף הגביר את אי הוודאות בקשר לעתידו כשצייץ בטוויטר: "זה הזמן ללכת".

 

 

בתוך כך, בספרד מנסים להסביר מדוע חתם גומש דווקא בברצלונה, במיוחד לאור העובדה שסוכנו ג'ורג' מנדס, שבדרך כלל לא עובד עם הקטאלונים. מסתמן שהסיבה העיקרית לכך הוא דווקא חאמס רודריגס, שהודיע לראשי הבלאנקוס שהוא מעוניין להילחם על מקומו בהרכב.

 

Creo que es hora de irse…

— M.S (@MiquelSors) July 22, 2016

 

ההערכה במדריד היתה שהוא יבקש לעזוב, יפנה את המקום בקישור, ויכניס סכום כסף (כ-85 מיליון יורו) שיקל על העלויות הגבוהות שדרשו ראשי ולנסיה. לא הודעת הקולומביאני, פלורנטינו פרס וזינידין זידאן לא מיהרו לשלם את הסכום שדרשו העטלפים. השחקן נלחץ שייוותר קרח מכל הכיוונים ומיהר לסגור את תנאיו בברצלונה.

 

"בשנה שעברה גומש היה אחד השחקנים שהכי הפריעו לנו בוולנסיה", אמר לואיס סוארס על החתימה של הפורטוגלי במועדון, "הוא הולך לעזור לנו. אני מאוד שמח שהצלחנו להשיג אותו".

 

סוארס: "למרות הזכיה של פורטוגל, מסי צריך לזכות בכדור הזהב"

 

סוארס גם הגיב לכישלון של נבחרתו בקופה סנטנריו: "אני חושב שאוסקר טבארס צריך להישאר בנבחרת. הוא הוביל אותנו להישגים הגדולים שלנו ועדיין יכול לעשות דברים טובים. אני יודע שההדחה בשלב הבתים היתה מאכזבת, אך המטרה העיקרית היא להעפיל למונדיאל".

 

בראבו. "מאמין שיישאר בברצלונה" (gettyimages)

 

החלוץ נשאל על קצב ההחלמה שלו, לאחר שנפצע בסיום העונה שעברה: "אני עדיין מחלים, מקווה להיות כשיר לפתיחת העונה. העונה של ברצלונה? כמו תמיד אנחנו ננסה לזכות בכל התארים, רוצים לעשות היסטוריה".

 

על המועמד המוביל שלו לזכייה בתואר כדור הזהב: "אני לא בטוח שלכריסטיאנו רונאלדו יש יתרון רק בגלל שהוא זכה ביורו. מבחינתי ליאו מסי תמיד יהיה השחקן הכי טוב בעולם". על בעיות המס של הארגנטיני: "אני תומך בו כי הוא חבר שלי, אבל אני לא שואל יותר מידי שאלות".

 

על השמועות בדבר עזיבתו של קלאודיו בראבו: "יש לנו שלושה שוערים מצוינים ואני מבין את הרצון של כולם לשחק. עם זאת, אני מכיר אותו טוב מאוד ואני בטוח שהוא יישאר". על דני אלבס: "נחסר אותו על המגרש, אבל בעיקר בחדר ההלבשה. הוא הביא הרבה אנרגיה ומנטאליות מנצחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי