סילסן יחתום עד סופ"ש, יוצב בשער מול בילבאו?

סילסן. קפיצת מדרגה
סילסן. קפיצת מדרגה |

ברצלונה אמורה לשלוח את קלאודיו בראבו לסיטי. ניימאר יגיע רק ב-8 בספטמבר

(גודל טקסט)

ברצלונה הסכימה לדרישת אייאקס לפיה יאספר סילסן ישחק ביום רביעי בגומלין פלייאוף ליגת האלופות ברוסטוב, למרות הסיכון שהשוער ההולנדי ייפצע ולא יוכל לעבור לבלאוגרנה. קבוצתו של פטר בוס נמצאת עם עם הגב לקיר לאחר שסיימה בתיקו 1:1 באמסטרדם.

 

מצד שני פרסום הסיכום הנ"ל שם חותמת על השמועות לפיהן סיליסן סגור בברצלונה, כמחליפו של השוער הראשון מארק אנדרה טר שטגן. ההולנדי צפוי להגיע ביום חמישי, ויעבור בדיקות רפואיות ביום שישי ויחתום בקבוצה.

 

מכיוון שהשוער הגרמני פצוע עשוי סילסן לעמוד בשער של בארסה ביום ראשון בבילבאו במסגרת המחזור השני בליגה הספרדית. אגב, סיליסן יוכל לשחק במדי הבלאוגרנה בשלב הבתים של ליגת האלופות מכיוון שהופעות במסגרת המוקדמות, כפי שערך עם אייאקס, לא נחשבות.

 

במקביל אמור קלאודיו בראבו לעבור ב-24 השעות הקרובות למנצ'סטר סיטי, כך נטען לפחות בתקשורת האנגלית. השוער הצ'יליאני של ברצלונה, יגיע כמחליפו של ג'ו הארט בו מעוניינת אברטון.

 

ניימאר. שכח את הקאמפ נואו נראה (Getty)

 

ניימאר שעשה היסטוריה וזכה עם ברזיל במדליית הזהב הראשונה שלה יחזור לברצלונה רק ב-8 בספטמבר לאחר 107 יום מחוץ למועדון. הברזילאי עזב את בארסה מי אחרי הזכייה בגביע ב-23 במאי, נפש באיביזה, הימר בלאס וגאס ומשם טס לברזיל והתעסק בארגון מסיבות. אחר כך הצטרף לנבחרת האולימפית וסייע לה לעשות היסטוריה.

 

הסיבה שניימאר לא חזר כבר השבוע לספרד היא המשחקים של ברזיל במוקדמות המונדיאל מול אקוואדור וקולומביה בראשית ספטמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי