סיסוקו הבהיר: "מחכה שריאל תיקח אותי"

סיסוקו במדי צרפת. בדרך לבלאנקוס?
סיסוקו במדי צרפת. בדרך לבלאנקוס? | צילום: Gettyimages

הצרפתי דורש להשתחרר מניוקאסל: "מגיע לי להתקדם ולשחק בליגת האלופות"

(גודל טקסט)

מוסא סיסוקו אמנם לא החל את יורו 2016 כשחקן הרכב בנבחרת צרפת, אך בשלבי ההכרעה כבר תפס מקום של קבע ב-11 של דשאן ונחשב לאחת ההפתעות הנעימות של אליפות אירופה, שהסתיימה עבור הקשר ונבחרתו באכזבה בגמר.

סיסוקו שירד לצ'מפיונשיפ עם ניוקאסל העלה את מניותיו ולנוכח יכולתו בחודש שעבר מסרב לפתוח עונה בליגת המשנה, ובראיון שהעניק הבהיר פעם נוספת כי הוא רק מחכה שריאל מדריד תפנה לקבוצתו ותצרף אותו לשורותיה.

"אני מאוד מקווה שריאל מדריד תצרף אותי, אני מחכה להם", אמר הקשר בן ה-26 ל-"World Football". "כמובן שזה משמח אם ריאל מעוניינת בכך, אבל נכון לרגע זה אני עדיין שחקן ניוקאסל".

סיסוקו. מסרב להישאר בניוקאסל ולקחת חלק באימונים (Gettyimages)

המגפייז דורשים כ-40 מיליון יורו עבור הצרפתי, שטוען כי על קבוצתו לשחרר אותו אחרי שתרם למועדון בשלוש וחצי השנים האחרונות. "נתתי הכל למועדון בשנים האלו ואני רוצה להיות חלק ממשחקים גדולים, בשביל זה אני צריך לעבור למקום אחר".

"אני רוצה לשחק בפרמייר-ליג, להיות בקבוצה גדולה ולהשתתף בליגת האלופות", המשיך סיסוקו, "זוהי הסיבה האחרונה שגרמה לי לבקש לעזוב. הייתי כאן הרבה זמן וזה הזמן שלי להתקדם. האוהדים צריכים להבין אותי, אני מקווה שכך יהיה ושהכל יסתדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי