סקורר: גרייזמן נכנס והבקיע תוך דקה, 0:1 יקר לאתלטיקו

דקה אחת הספיקה לו. גרייזמן
דקה אחת הספיקה לו. גרייזמן |

סימאונה המורחק ישב ביציע, הצרפתי סידר ניצחון על ראיו והעפלה לפסגה

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד המשיכה את היכולת מיום רביעי כשניצחה 0:1 את ראיו ואייקאנו. אנטואן גרייזמן עלה מהספסל, הבקיע דקה לאחר מכן וסידר לקולצ'ונרוס ניצחון שביעי ברציפות.

דייגו סימאונה המורחק, עלה למשחק בהרכב משני תוך שהוא נותן מנוחה לגיבור הניצחון מול באיירן מינכן ברביעי, סאול, שפתח על הספסל. אנחל קוראה ולוסיאנו וייטו הצעירים קיבלו את ההזדמנות בהרכב על חשבונם של פרננדו טורס וגרייזמן והיו פושרים. 

אתלטיקו סיכנה את השער במחצית הראשונה ללא הועיל. סימאונה, שראה שהמצב מתחיל להיות בעייתי, הכניס את טורס וגרייזמן בחילוף כפול ודקה לאחר מכן זה השתלם לו עם שערו של הצרפתי שהעניק את הניצחון. ברביעי הם יתארחו באליאנץ ארנה ויקוו להמשיך את רצף הניצחונות.


אתלטיקו רודפת אחר הצמרת. אנחל קוראה (AFP)

בעקבות ההפסד, ראיו ואייקאנו ממשיכה להסתבך בתחתית. היא ממוקמת במקום ה-17 כשנותרו לה שני משחקים. במידה וגארנדה תנצח את לאס פאלמאס היא תרד מתחת לקו האדום.

הרכבים

אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, חואנפרן, חסוס גאמס, חוסה חימנס, לוקאס הרננדס; גאבי (קוקה/46'), אוליבר טורס (גרייזמן/54'), קלאודיו קראנויטר, תומאס פארטיי; לוסיאנו וייטו (פרננדו טורס/54'), אנחל קוראה.

ראיו ואייקאנו: חואן קרלוס, חוסה קרספו, אנטוניו אמאייה (מאנושו/64'), טיטו; דייגו יורנטה, חוסאבד, קוויני, אדרי אמבארבה, טיאגו בבה (פיטי/58'); ניקולאס פדור, חאבי גרה.

מהלך המשחק

אתלטיקו מדריד העבירה את המחצית הראשונה בעיקר באיומים על השער אבל ללא הצלחה. סימאונה המורחק החליט שהגיע הזמן להעלות הילוך והכניס את פרננדו טורס ואנטואן גרייזמן בחילוף כפול.

דקה אחת על המגרש הספיקה לצרפתי להשתלט על כדור אובד מהגנת ראיו, לבעוט ברגל שמאל כדור שהכניע את חואן קרלוס ולהעלות את אתלטיקו ל-0:1. זהו השער ה-30 של גרייזמן בכל המסגרות העונה.

בדקה ה-77 קוקה יכול היה להגדיל את התוצאה אך בעיטה שלו הלכה אל מעל השער. בדקה ה-82 טורס בעט חלוץ לרחבה – הכדור נעצר בידיים של חואן קרלוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי