סרג'י רוברטו יאריך את חוזהו בברצלונה

סרג'י רוברטו. הפך לבורג משמעותי
סרג'י רוברטו. הפך לבורג משמעותי | צילום: Gettyimages

המועדון יעניק לקשר שדרוג בשכר. וגם: התחנה הבאה בקריירה של פיקה

(גודל טקסט)

אחד הברגים החשובים ביותר של ברצלונה מתחילת השנה הוא סרג'י רוברטו. הקשר בן ה-24 שפרץ רק בעונה שעברה הפך השנה למגן הימני הפותח של הקאטלונים והוא עושה זאת בצורה ראויה לציון. היכולת הזאת לא חמקה מעיניהם של מקבלי ההחלטות במועדון שרוצים להאריך את חוזהו שמסתיים ב-2019.

 

לא מדובר על עניין של מה בכך. ברצלונה טרם האריכה את החוזה של איבן ראקיטיץ ולואיס סוארס, להם הובטח תוספת שכר בשנה השלישית בהתאם לביצועיהם. בנוסף לכך במועדון עובדים גם על חידוש החוזה של ליונל מסי, כך שצפויה להם הוצאה לא קטנה.

 

 

סעיף העזיבה של רוברטו שונה בקיץ והועלה ל-40 מיליון יורו, לאחר התעניינות של שקבוצות כמו מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, סן ז'רמן, באיירן ויובנטוס. עם זאת, אין לו כוונות לעזוב את המועדון בו שיחק כל חייו, והוא צפוי לחתום על חוזה עד 2021.

 

שחקן נוסף שעתיד לקבל שדרוג בשכרו הוא מארק-אנדרה טר שטגן, שהפך לשוער הראשון של הקבוצה לאחר עזיבתו של קלאודיו בראבו לסיטי. כזכור, הוא אחד השחקנים האהובים על הנשיא ג'וזף ברתומיאו, שנתן לו עדיפות במאבק מול הצ'יליאני.

 

פיקה: "לא שולל מעבר ל-MLS"

 

בלם ברצלונה, ג'רארד פיקה, בן ה-29, רמז שייתכן ויעבור לשחק בסיום הקריירה שלו בליגת ה-MLS, אבל דחה אפשרות שישחק בסין. "אני לא שולל שאשחק ב-MLS יום אחד". אמר פיקה.

 

פיקה. רוצה לפרוש במדי ברצלונה (gettyimages)

 

"הליגה בארה"ב גדלה ללא הרף וקראתי שהיא מדורגת כבר במקום השביעי מבחינת אחוזי הצפייה של האוהדים", הוסיף הבלם שיחק גם במנצ'סטר יונייטד. "היום אוהדי הכדורגל מחוברים יותר ויותר לכדורגל בארה"ב".

 

פיקה שחתום עד 2019 אמר, כי השאיפה שלו היא לסיים את הקריירה בברצלונה, אבל הוא לא פוסל מעבר לארה"ב. כשנשאל על סין אמר שהוא לא מתלהב: "אני לא חושב שאשחק שם, אבל ארה"ב עוד נראה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי