סרחיו בוסקטס האריך את חוזהו בברצלונה עד 2021

|

סעיף השחרור של הקשר יהיה כ-200 מיליון יורו. וגם: ברארדי מועמד לחוד

(גודל טקסט)

כבר לפני עשרה ימים דווח בספרד שסרחיו בוסקטס יאריך את חוזהו בברצלונה, אבל היום זה קרה באופן רשמי. הקטלונים הודיעו על המשך דרכו של בוסקטס עד 2021 ובכך הובילו לסופם של דיווחים על עזיבה אפשרית של הקשר למנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה.

המו"מ בין הצדדים על הארכת החוזה החל כבר בפברואר 2015, אז ברצלונה פנתה לראשונה לבוסקטס בן ה-27 בניסיון להחתימו ולמנוע אפשרות שיעזוב. לפי דיווחים, ברצלונה השוותה את חוזהו של בוסקטס לזה של אינייסטה וסכום השחרור שלו יהיה בסביבות ה-200 מיליון יורו. חוזהו של הקשר היה אמור להסתיים ב-2019, אך כאמור הוארך בשנתיים נוספות.

 

 

במקביל, פורסם היום שם של מועמד חדש לתפקיד החלוץ הרביעי בברצלונה, והמעניין הוא שמדובר בשחקן ששמו נקשר גם עם מעבר ליובנטוס. בעמוד השער של "מונדו דפורטיבו" פורסם כי דומניקו ברארדי, חלוץ ססואולו מועמד לבארסה – הקבוצה ממנה יובנטוס מנסה לקחת את חבייר מסצ'ראנו וכנראה שתצליח להעביר לשורותיה את דני אלבס.

 

ברארדי על שער ה"מונדו דפורטיבו" (מסך)

ברצלונה כידוע מחפשת חלוץ מאז עזיבתו של פדרו לצ'לסי בעונה שעברה, והמנג'ר המקצועי רוברטו פרננדס צפה בחלוץ האיטלקי מספר פעמים השנה וכבר שוחח איתו. נראה שנוליטו וקווין גאמיירו שהיו על הכוונת כבר לא יגיעו מסיבות כלכליות. ואם הוזכר הפן הכלכלי, אז חשוב לציין שחצי מהכרטיס של ברארדי שייך ליובנטוס המעוניינת להשיבו לקבוצה, כך שמחירו עבור ברצלונה יהיה כ-25 מיליון יורו.

 

בשלוש עונות בליגה האיטלקית הבכירה, ברארדי כבש 38 שערים ב-91 משחקים ומכיוון שהוא רק בן 21 הוא נחשב לשחקן לעתיד מבטיח עם תג מחיר סביר לעת עתה. הוא התפרסם כאשר כבש ארבעה שערים במשחק אחד מול מילאן. 

 

לברצלונה יש בעיות גם בהגנה אחרי שפורסם כי דני אלבס יעזוב. אמנם יובנטוס הכחישה את הידיעה שהוא יחתום אצלה, אבל גם בתקשורת האיטלקית וגם במקבילה הספרדית טוענים שהמגן יעשה את דרכו לטורינו.

 

אלבס. בספרד ובאיטליה בטוחים שהוא יעבור ליובה (Gettyimages)

 

באשר למסצ'ראנו שמתכונן עם ארגנטינה לקופה אמריקה ודווח כי סיכם את תנאיו בגברת הזקנה, הוא לא אישר ולא הכחיש אפשרות שיעזוב. הוא אמר: " הכל שמועות, אבל אני לא רוצה לדבר על זה. אני רוצה להמשיך לשחק בהגנה בברצלונה. כדי שאעזוב את ברצלונה צריכים לקרות הרבה דברים. שיחקתי בה את השנים הטובות בקריירה שלי ומצאתי את מקומי בקבוצה".

 

גם הבלם הבלגי של הקטלונים, תומאס ורמאלן שמיעט לשחק עקב פציעות, הודה שהוא עשוי לעזוב לטובת הפרמיירליג –  ממנה הגיע לברצלונה לאחר תקופה מוצלחת בארסנל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי