סרחיו בוסקטס יחתום על חוזה חדש בברצלונה

בוסקטס. כמו ניימאר ואינייסטה
בוסקטס. כמו ניימאר ואינייסטה | צילום: Gettyimages

הקטלונים רוצה לשים קץ לשמועות על מעבר לסיטי. החוזה עם קטאר יוארך

(גודל טקסט)

ברצלונה מתכוונת להאריך את חוזהו של סרחיו בוסקטס, החוזה אמור להיסגר בעל פה בימים הקרובים והחתימה תהיה ביולי. חוסה מאריה אוביטג סוכנו של בוסקטס עבד על החלפת מסמכים בין הצדדים כבר כמה חודשים.

 

בוסקטס רוצה להישאר בברצלונה למרות שקיבל הצעה ממנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה. בבארסה הבהירו שהם לא יימכרו את הקשר עבור אף מחיר שיוצע להם ומעמדו לא פחות חזק מזה של ליאו מסי.

 

 

בפברואר 2015 בו קיבל בוסקטס חוזה חדש הבטיח הנשיא ג'וזף ברתומאו להאריך את החוזה של בוסקטס בעתיד לפי יכולתו של השחקן שכרגע מכנה את עצמו "הקשר הכי טוב בעולם". הכוונה להשוות את תנאיו לאלה של אנדרס אינייסטה.

 

סוארס. ימשיך לפרסם את קטאר (gettyimages)

 

החוזה הנוכחי שמסתיים ב-2019 יוארך עד 2021 וסכום השחרור יוגדל. לפני כמה ימים פורסם שבחוזה החדש של ניימאר סכום השחרור יהיה 220 מיליון יורו. בוסקטס יתקרב לכך. כעת סעיף השחרור שלו מחוזהו עומד על 175 מיליון יורו.

 

כלכלית ברצלונה מקווה שמצבה ישתפר לאחר דיווחים שהחוזה שלה עם קטאר אירוויז על פרסום בחולצות שלה ייחתם בקרוב לארבע השנים נוספות.

 

במקביל, בעונה הבאה מתכוונת הקבוצה לשתול דשא חדש באצטדיון שפעם הראשונה יכלול גם דשא סינטטי. מדובר רק בהוספת 4 אחוז של דשא סינטטי לאצטדיון כאשר 96 אחוז הנותרים יישארו דשא רגיל טבעי. דשא כזה נמצא כבר בסנטיאגו ברנבאו, סטאד דה פראנס ופארק דה פראנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי