עוד מתחזקת: אתלטיקו תצרף את ניקו גאיטאן

חיזוק ראשון לקולצ'ונרוס? גאיטאן
חיזוק ראשון לקולצ'ונרוס? גאיטאן | צילום: gettyimages

קשר בנפיקה יגיע אחרי גמר האלופות תמורת 25 מיליון יורו. מי יפנה את המקום במרכז?

(גודל טקסט)

לאתלטיקו מדריד עוד נותר לשחק בגמר ליגת האלופות אבל במועדון כבר מתכננים לעבר העונה הבאה. לפי דיווחים בספרד, הקולצ'ונרוס קרובים להחתמת קשרה של בנפיקה ניקולאס גאיטאן על חוזה לארבע שנים. סכום העסקה מוערך ב-25 מיליון יורו וחשיפתו תהיה רק לאחר המשחק מול ריאל מדריד בשבת.

גאיטאן החל את דרכו בבוקה ג'וניורס והגיע לבנפיקה בקיץ 2010. במועדון הפורטוגלי שיחק 152 משחקים בהם כבש 25 שערים, זכה בשלוש אליפויות, גביע אחד והגיע לגמר הליגה האירופית פעמיים. הקשר בן ה-28 זומן לאחרונה לסגל נבחרת ארגנטינה לקראת הקופה אמריקה והוא ישחק לראשונה בטורניר מרכזי. אם אכן יצטרף לאתליטקו, הוא יהפוך לארגנטיני השישי של הקבוצה.

אתלטיקו לא מסתפקת בכך ולפי הדיווחים היא גם קרובה לסיכום עם הפרואני אנדרה קרייו מספורטינג ליסבון. הקולצ'ונרוס ישלמו עבור הקיצוני בן ה-24 לא פחות מ-25 מיליון יורו, כמו גאיטאן וזה למרות שהוא לא שותף במשחק רשמי מאז ספטמבר 2015.

בתוך כך, כינס מאמן הקבוצה דייגו סימאונה מסיבת עיתונאים לקראת הגמר בשבת. "זה נהדר לשחק בגמר השני שלנו בתוך שלוש שנים", סיפר הארגנטיני, "אני חושב שהסיכויים הם 50-50, שתי הקבוצות יכולות לזכות ואנחנו נרצה להיות אלה שיניפו את הגביע".


לא שיחק מאז ספטמבר אבל עדיין על הכוונת. קארייו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי