פיקה: הגיע הזמן לחגוג. אינייסטה: סבלנו עד הסוף

ברצלונה
ברצלונה | צילום: gettyimages

ברטומאו: "6 זכיות ב-8 שנים זה אומר הרבה". פיקה: "טוב אם נזכה בגביע"

(גודל טקסט)

ב"מארקה" טענו שזו הליגה של סוארס, ב"אס" החמיאו לריאל מדריד ש"מתה על רגליה" ולא מבוישת וב"מונדו דפורטיבו" התעקשו שככה נראית זכיה בגדול. כך או כך, ברצלונה אלופה בפעם ה-24 בתולדותיה ואחרי 6 זכיות ב-8 העונות האחרונות אפשר בהחלט להגיד מי שולטת בזירה הספרדית. 

"התואר הזה מראה המון עבודה שנעשתה במהלך העונה, סבלנו עד הרגע האחרון", הודה בסיום אנדרס אינייסטה המתנשף. "אבל זו ליגה של תהילה. זהו התואר שהוא הבסיס ואנחנו רוצים לזכות באליפות בכל עונה". 

"6 אליפויות ב-8 עונות – זה אומר משהו על העידן הזה", הזכיר אינייסטה. "היה לנו פער משמעותי, אבל לא עשינו הכל טוב והאחרות התקרבו. בליגה זוכה הקבוצה עם הכי הרבה המשכיות ואלה היינו אנחנו. כשזוכים באליפות זו לא יכולה להיות עונה גרועה, אחר כך תורם של תארים כמו גביע וצ'מפיונס". 


סוארס, שלושער בדרך ל-40 שערי ליגה העונה (gettyimages)

"אנחנו מאושרים, מגיעה לנו הזכיה הזו", הכריז נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברטומאו. "לא שאלנו בדרך איך הולך לריאל מדריד, ידענו שאנחנו פשוט צריכים לנצח כדי לזכות באליפות. 6 זכיות ב-8 שנים זה אומר הרבה על פילוסופיית הכדורגל של בארסה, עם שחקנים שממשיכים יחד זמן רב לצד שחקנים חדשים".  

"נערוך חגיגות רחוב בברצלונה בראשון בשש בערב (שעון ספרד)", הודיע ברטומאו, והזהיר: "אנחנו יודעים שהחגיגות צריכות להיות קצרות כי צריך להתכונן לגמר הגביע ביום שני מול יריבה גדולה כמו סביליה". 

"אם נזכה גם בגביע יהיה יותר טוב, אבל ההמשכיות של הקבוצה הזו מופלאה", הסכים ג'רארד פיקה. "אני הולך לתת הכל בחגיגות ברחוב, לא יודע דבר מעבר לזה. עד השבוע הבא יש עוד הרבה זמן. נאלצנו לזכות בליגה הזו פעמיים. איבדנו יתרון של 8 נקודות ואז חזרנו לנצח".


עכשיו מחכה להם גמר הגביע (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי