צפוף בספרד: שלוש נק' בין הראשונה לשישית

יותר כמו צוללת גרעינית צהובה
יותר כמו צוללת גרעינית צהובה |

ויאריאל (0:5 על סלטה) ובילבאו (2:3 על סוסיאדד) הצטרפו לחבורת הצמרת

(גודל טקסט)

ויאריאל ואתלטיק בילבאו ניצחו ונצמדו לצמרת הספרדית ויצרה צמרת צפופה עם הפרש של שלוש נקודות בין המקום הראשון (אתלטיקו מדריד) לשישי בו אוחזים הבאסקים. אמנם מדובר רק במחזור השמיני ועדיין, יש מתח בצמרת.

 

ויאריאל עשתה זאת בצורה מרשימה עם 0:4 מוחץ בבית על סלטה ויגו בעוד בילבאו בחרה בתסריט הדרמטי שהפכה פיגור של 1:0 לניצחון 2:3 בדרבי מול סוסיאדד.

 

ויאריאל – סלטה ויגו 0:5

שחקנים משמעותיים הולכים (דניס סוארס, אריק ביילי) מאמן עוזב (מרסיליניו) אבל הצוללת הצהובה מצליחה מדי עונה למלא את השורות ולהישאר בצמרת. רוברטו סוריאנו, הרכש מסמפדוריה, כבש צמד מהר בדקות 8 ו-11 והחלוץ הקונגולזי, סדריק מקמבו, סגר עניין כבר במחצית עם השער השלישי. דניאל ואס, הבלם הדני של הגליסאנים, כבש שער עצמי ומאנו טריגרוס קבע בתוספת הזמן את תוצאת המשחק.

 

בילבאו – סוסיאדד 2:3

ארבע שנים חלפו מאז רשמה המארחת ניצחון בדרבי הבאסקי וגם למחצית ירדה בפיגור משער של דניאל סורוטוסה, קשר סוסיאדד. אבל המחצית השנייה היתה קונצרט של בילבאו: איקר מוניאין כבש את השוויון, אריס אדוריץ דאג למהפך ובישל את השלישי לאינקי וויליאמס. איניגו מרטינס רק צימק וקבע את תוצאת המשחק.

 

אדוריץ כבש ובישל (Getty)

 

גיחון – ולנסיה 2:1

העטלפים רשמו ניצחון שלישי בארבע משחקים מאז פוטר פאקו אייסטראן, אבל עדיין לא נחלצו מהתחתית. צ'זארה פראנדלי ניהל את משחקו הראשון בוולנסיה וראה את מריו סוארס, המושאל מווטפורד, כובש צמד. קרלוס קסטרו רק איזן זמנית.

 

במשחק נוסף: אלאבס (דייברסון) – מלאגה (רוסאלס) 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי