קאפלו ירה: הבעיה של ריאל היא רונאלדו

רונאלדו
רונאלדו |

הכוכב, זידאן, מאמני הנבחרות ורוסיה. המאמן הוותיק לא פסח על כלום

(גודל טקסט)

"הבעיה של ריאל מדריד היא כריסטיאנו רונאלדו", טוען פאביו קאפלו מאמן הקבוצה בעבר. קאפלו עלה לכותרות בספרד אחרי שהתראיין על מצב קבוצתו לשעבר ואמר: "ריאל מדריד סובלת בגלל שרונאלדו לא בכושר. הבעיה שהוא סובל מהברך בה היה פצוע ביורו והיום דברים שפעם עבדו לו בקלות לא עובדים יותר".

 

על מצבו של זינדין זידאן אמר בראיון: "קשה לבוא אליו בינתיים בטענות. רק לפני מxפר חודשים הוא זכה בליגת האלופות בפעם ה-11 עם ריאל מדריד, אבל בקבוצה הזאת שום דבר לא יפתיע אותי. צריך לתת לו זמן ברגע עדין של המועדון למרות שארבע תוצאות תיקו לא נתפסות כמשבר בעיני".

 

 

לדברי קאפלו הוא קיבל הצעה לאמן את איטליה, אבל אחרי שאימן את נבחרות אנגליה ורוסיה הוא חשב שזה לא הזמן הנכון. קאפלו כבר בן 70, ומי שירש את אנטוניו קונטה לא רחוק ממנו. ג'יאמפיירו ונטורה מאמנה הנוכחי של איטליה בן 68. "השחקנים מגיעים ביום שני ומשחקים כבר בחמישי. למזל יש השפעה הכי גדולה על התוצאות של הנבחרות. קיבלתי הרבה הצעות לאמן, אבל טוב לי ככה. אני מפרשן בטלוויזיה וזו עבודה הכי קלה לעומת המלחמה על הקווים", סיפר המאמן הוותיק.

 


מעדיף להישאר מחוץ למשחק (Gettyimages)

 

קאפלו התייחס כמובן למשחק בין איטליה וספרד (21:45, ספורט2): "שתי הנבחרות מנסות סגנון משחק חדש, אבל היתרון של איטליה שהיא משחקת בבית. לספרד יש אולי מאמן חדש והוא מנסה לשחק אחרת, אבל יש לו בסיס רחב של שחקנים טובים".

 

על החוויה כמאמן רוסיה אמר: "קצת קשה עם הרוסים בגלל מחסום השפה. התקשורת ביני לבינם היתה בעייתית. הם גם טיפוסים יותר סגורים".

 


"צריך לתת לו קרדיט"(AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי