קאקה: אבסורד שאוהדי ריאל שורקים בוז ל-CR7

קאקה. בריאל מדריד לא ברורה הדרך
קאקה. בריאל מדריד לא ברורה הדרך | צילום: Gettyimages

הברזילאי: "גם לי שרקו, צריך להעריך יותר את הכוכבים הגדולים"

(גודל טקסט)

"זה אבסורד לשרוק בוז לחלוץ שכובש שלושער במשחק אחד", כך אמר קאקה בראיון ל"מארקה" בהתייחסו ליחסים המורכבים בין אוהדי ריאל מדריד לכריסטיאנו רונאלדו. החלוץ הברזילאי בן ה-33, אקס הבלאנקוס, הוסיף שגם לו שרקו בוז בברנבאו. "אחרי ליונל מסי וניימאר, כריסטיאנו רונאלדו הוא הטוב בעולם", קבע קאקה, "אבל אם 7CR יזכה העונה בליגת האלופות הוא יכול לזכות בכדור הזהב".

 

"שיחקתי ארבע וחצי עונות בריאל ולא תמיד הצלחתי לספק את הסחורה, אבל אני חושב שצריך להעריך את הכוכבים הגדולים בקבוצה בעת שהם משחקים, כמו שהיה עם קסיאס וראול", אמר קאקה ששיחק בבלאנקוס בין 2009 ל-2014, וכבש 23 שערי ליגה ב-85 הופעות.

 

קאקה, המשחק כיום באורלנדו סיטי מה-MLS, גם סבור כי "אם ריאל לא תזכה בשום תואר, זה לא יהיה בהכרח כישלון. יש אמנם לחצים גדולים של התקשורת לזכות בכל תואר כל עונה, אבל צריך גם לקחת בחשבון שמתגבשת קבוצה טובה לעונה הבאה. לא תמיד תארים הם המדד להצלחה".

 

קאקה. "מסי וניימאר טובים מכריסטיאנו רונאלדו" (Gettyimages) 

 

ז'וזה מוריניו היה זה שסיים את דרכו של קאקה בבלאנקוס אבל הברזילאי לא שומר טינה: "היו רגעים קשים, אבל זה הסתיים סביר. כל מאמן הוציא ממני משהו אחר וזה כולל אותו". עם זאת, קאקה סבור שריאל טעתה כשנתנה לקרלו אנצ'לוטי ללכת.

 

"אני מאוד אוהב את סוג המנהיגות של אנצ'לוטי ואני יודע שהשחקנים היו מאוכזבים מאוד כשעזב", אמר קאקה, "יש הרגשה לפעמים שאין לריאל דרך ברורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי