קסיאס חושף את ה-11 הכי גדולים של ריאל

את בקהאם הוא לא בחר. קסיאס
את בקהאם הוא לא בחר. קסיאס |

שוער פורטו בחר את הטובים ביותר ששיחקו לצדו במדריד. אז מי קיבל מקום בהתקפה?

(גודל טקסט)

איקר קסיאס, ששיחק 16 שנים במדי ריאל מדריד, בחר את הרכב השחקנים הטובים ביותר ששיחק לצידם. באופן די צפוי, כוכב הבלאנקוס בהווה כריסטיאנו רונאלדו והמאמן זינדין זידאן נכנסו לרשימה של השוער הספרדי.

את הבחירה בפורטוגלי תירץ קסיאס: "זה בשביל השערים שלו ושאר הדברים שאתה מקבל ממנו" ועל זידאן אמר: "הוא פשוט קוסם כדורגל". שוער פורטו בחר בעוד פורטוגלי, לואיס פיגו והסביר: "אדם גדול, מאוד אהבתי לשחק איתו ולהיות שותף שלו".

במרכז ההגנה, השווה קסיאס את קפטן הבלאנקוס, סרחיו ראמוס לפרננדו היירו ששיחק במדריד 14 שנים והספיק לזכות בחמש אליפויות ושלוש פעמים בליגת האלופות. "לשניהם יש סגנון דומה עם פיזיות שונה, שניהם נהדרים עם הראש", ניתח השוער".

קסיאס השווה אותו להיירו. סרחיו ראמוס (gettyimages)

להרכב של קסיאס נכנסו גם שני ברזילאים, רוברטו קרלוס ורונאלדו, שזכו בגביע העולם ב-2002. קרלוס היה אחד מהמגנים השמאליים הטובים ביותר בתקופתו, שידוע במיוחד בבעיטות החופשיות שלו. 

על רונאלדו, ששיחק בין היתר גם ביריבה הגדולה ברצלונה, אמר קסיאס: "זה היה פשוט תענוג לראות אותו משחק". החלוץ שיחק במדריד חמש עונות בהן הספיק לכבוש 83 שערים ב-127 משחקים.

חלוץ נוסף אותו בחר קסיאס הוא כמובן ראול. מספר 7 לשעבר, הוא שיאן ההופעות של המדרידאים עם 741 הופעות בהרכב הראשון בכל המסגרות. ראול היה אחד השחקנים המוערכים והאהובים של ריאל וזכה איתה בתארים רבים ביניהם 6 אליפויות ספרד.

בין השחקנים הבולטים שנעדרו מהרשימה ניתן למצוא את האנגלי דיוויד בקהאם, החלוץ רוד ואן ניסטלרוי שכבש 46 שערים ב-68 הופעות, הקשר הצרפתי קלוד מקאללה ופרננדו מוריינטס.

ה-11 של קסיאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי