רונאלדו הרגיע: אהיה כשיר לגמר האלופות

CR7. אל תדאגו לו יותר מדי
CR7. אל תדאגו לו יותר מדי | צילום: Gettyimages

כוכב ריאל שלל אפשרות שיחמיץ את הצ'מפיונס. ראמוס: "עמדנו במשימה"

(גודל טקסט)

"אנחנו קצת מאוכזבים שלא זכינו בתואר", אמר אתמול זינדין זידאן אחרי הניצחון על לה קורוניה 0:2, ששמר עבור ריאל מדריד על המקום השני בטבלה.

אוהדי הבלאנקוס חששו בסיום למצבו של הכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו, שמאמנו הודה כי "הוא קיבל מכה חזקה ברגל", אולם במדריד הבהירו כי זו לא אותה פציעה בירך וכי אין סכנה שיחמיץ את גמר ליגת האלופות במילאנו ב-28.5 מול היריבה העירונית אתלטיקו.

רונאלדו עצמו אמר שהוא מרגיש טוב ולא אהב את השאלות על הפציעה שלו: "איך אני? לא ראיתם במשחק עצמו? אל תדאגו, זו רק מכה. אני משוכנע שאהיה מוכן במאה אחוז לגמר האלופות". הוא כבש העונה 51 שערים בכל המסגרות והפך לכדורגלן הראשון בהיסטוריה שכבש שש שנים רצופות 50 שערים ויותר בכל המסגרות. 

 

ספג מכה חזקה ברגל, אבל לא מעבר (Gettyimages)

 

עם זאת, אחרי שברצלונה ניצחה את גרנאדה וזכתה באליפות אמש, ריאל מדריד שנותרה שנייה נמצאת בעיצומה של הריצה הגרועה בתולדותיה כשלזכותה אליפות אחת ב-8 השנים האחרונות, בהן ברצלונה זכתה שש פעמים בתואר הנכסף. מאז 1953 ריאל מדריד לא רשמה רצף שלילי שכזה.

 

אחרי המשחק התמונות הראו את הנשיא פלורנטינו פרס יושב מאוכזב ביציע, אבל מרסלו ניסה להגן ויצא בקריאה לשחקני ריאל לשכוח את מה שקרה ולהתרכז בגמר האלופות: "ריאל מדריד תמיד חייבת לזכות במשהו. נצטרך לעבוד קשה עד לגמר, 14 ימים שנותרו לנו הם לא הרבה זמן. הסיבה שלא זכינו באליפות היא שהתחלנו רע את העונה, אבל המאמן הגיע באמצע העונה וזה תמיד מצב קשה, ובכל זאת סיימנו נקודה מברצלונה. זה סימן שהוא עשה עבודה טובה". 

 

Buen triunfo hoy, que pena no se ganó la Liga! Todo la energía en la final de la Champions! #Undecimapic.twitter.com/nzvwYOm7K1

— Gareth Bale (@GarethBale11) May 14, 2016

סרחיו ראמוס רואה כבר את העונה הבאה: "נשתמש בעונה הנוכחית ככלי להשתפר לעונה הבאה. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחקים בהם שמטנו נקודות. אנחנו יכולים להיות מרוצים אחרי עונה של שינוי, עמדנו במשימה. חבל שלא זכינו, אבל ברכותי לברצלונה". 

המגן דני קארבחל הוסיף: "הייתי רוצה שגמר האלופות יהיה מחר. נקווה שיהיה משחק יפה ונזכה בתואר ה-11", וגם השוער קיילור נבאס הבהיר: "לא נוריד את הידיים. יש לנו גמר לשחק בו וזכייה באלופות תמחק את כישלון הזכיה באליפות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי