רונאלדו מאשר: "רוצה להאריך חוזה בריאל"

עונת שיא עבורו
עונת שיא עבורו | צילום: GettyImages

הכוכב הודה שלא יהיה כשיר לפתיחת העונה, והתייחס גם לפרס כדור הזהב

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו מתקשה להוריד את החיוך מפניו. למרות שהוא צפוי להחמיץ את החודש הראשון של פתיחת העונה בשל פציעה, כוכב ריאל מדריד ופורטוגל לא הסתיר עד כמה הוא שבע רצון מאיך ש-2015/16 הסתיימה, עם זכיה בליגת האלופות ובאליפות אירופה.

 

"העונה האחרונה הייתה הטובה בקריירה שלי", הסביר הפורטוגלי בן ה-31 באירוע פתיחת מלון בבעלותו, "זכיתי בשני תארים חשובים, אחד עם המועדון והשני עם הנבחרת, לכן זה היה משהו ייחודי".

 

 

רונאלדו כבר קרא לזכיה עם פורטוגל כהישג הגדול בחייו, אך דאג גם להסביר עד כמה ליגת האלופות חשובה לו. "זה היה מאוד מרגש, רגע ייחודי. להניף את גביע האלופות זה מדהים, בכל פעם שאני מביט על כך אני נזכר בזכיה הראשונה שלי כשהייתי במנצ'סטר יונייטד, ובשתיים האחרונות עם ריאל".

 

לכן זה לא מפתיע ש-CR7 ממש לא חושב על האפשרות לעזוב את מדריד. להיפך. "שוחחתי עם פלורנטינו פרס בטלפון, וכשאחזור לספרד ניפגש. ברור שהייתי רוצה להאריך את החוזה שלי בריאל".

 

פציעה בברך הטרידה אותו במהלך כל העונה, בעיקר בגמר היורו בו הוחלף בדקה ה-25, אך במדי ריאל עדיין הצליח לכבוש 51 שערים ב-2015/16 (35 בליגה ו-16 באלופות), ובעקבות שני התארים הוא המועמד המוביל לזכיה בכדור הזהב, אך הוא טוען כי זה לא חשוב לו.

 

רונאלדו בטקס חניכת המלון (GettyImages)

 

"תארים אישיים הם לא העיקר, אתה לא מצפה לזכות בהם", הסביר רונאלדו שכבר זכה שלוש פעמים בכדור הזהב. "אני לא אובססיבי לגביי זה, כבר זכיתי העונה בשני גביעים חשובים".

 

בינתיים, ממשיך כריסטיאנו בהליך השיקום. הוא אישר כי יחמיץ את החודש הראשון של העונה, כולל הסופר-קאפ האירופי מול סביליה ב-9 באוגוסט, אך מצפה כבר לשוב למגרשים. "אני כבר מרגיש יותר טוב", הסביר רונאלדו, "ואני מקווה להחלים לחלוטין ולחזור כמה שיותר מהר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי