רונאלדו מרגיע: "הכל בסדר, תודה לכולם על התמיכה"

שלח מסר מרגיע. רונאלדו
שלח מסר מרגיע. רונאלדו | צילום: gettyimages

למרות זאת, כוכב ריאל צפוי את ראיו בשבת. לסיטי באלופות הוא יהיה כשיר

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ניצחה 0:3 את ויאריאל בסנטיאגו ברנבאו, וממשיכה במאבק הצמוד נגד השתיים מעליה, אבל הניצחון גבה מחיר. כריסטיאנו רונאלדו נראה אוחז בשריר האחורי שלו לקראת סיום המשחק, והחליט על דעת עצמו לרדת מהמגרש בדקה ה-90 ולהשאיר את הבלאנקוס בעשרה שחקנים בתוספת הזמן. 

 

במדריד היה קיים חשש כי רונאלדו סובל מפציעה שתגרום לו להחמיץ את המפגש הראשון מול מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות, אבל היום שלח הסופרסטאר מסר מרגיע דרך חשבון האינסטגרם שלו כשכתב: "הכל בסדר. תודה לכולם על הודעות התמיכה". למרות זאת, רונאלדו כן צפוי להיעדר ממשחק הליגה בשבת מול ראיו וייקאנו.

 

 

 

 

All good. Thanks for your support 

A photo posted by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

זינדין זידאן אמר בסיום שהיה רוצה לתת יותר מנוחה ל-CR7, אבל הוא לא יכול יכול להתעלם מהדרישות של רונאלדו לשחק בכל משחק. זיזו: "חשוב מאוד לתת לו מנוחה, אבל הוא תמיד רוצה לשחק. לפעמים קשה עבורי לראות אותו יורד פצוע ככה מכר הדשא, אבל אני מקווה לחדשות טובות".

רגע הפציעה. זידאן מקווה לחדשות טובות (gettyimages)

 

זידאן המשיך: "רונאלדו אמנם לא כבש, אבל הוא עבד קשה במשחק. הוא עושה דברים נוספים חוץ מלכבוש. הוא היה מצוין בהגנה כמו כל הקבוצה. אני שמח על הגישה של הקבוצה למשחק. שיחקנו טוב מהרגע הראשון".

למרות הניצחון והרצף הטוב, הקהל בסנטיאגו ברנבאו חזר לשרוק בוז. הקורבן התורן הפעם היה המגן הברזילאי, דנילו, שעלה לשחק במקום דני קרבאחל הפצוע. לשאלה איך הוא מרגיש עם זה השיב: "האוהדים שורקים, כי הם דורשים משחקנים מסוימים להפגין כדורגל יותר טוב וזה מה שאני מנסה לעשות. אני עובד הכי קשה בעולם כדי לשחק ברמה גבוהה. אני נשאר חייל בשורות ריאל מדריד".

 

עובד הכי קשה שהוא יכול. דנילו (gettyimages)

 

עם הניצחון, ריאל מדריד עברה את מחסום המאה עונה וכבשה כבר 101 שערים. זו העונה השביעית ברציפות שריאל מדריד כובשת מעל 100 שערים, שיא בליגות הגדולות של אירופה. בשנה שעברה הבקיעה 118, לפני שנתיים 104. בעונת 12/13 103 ובעונת 2011/12 היה השיא עם ז'וזה מוריניו – 121 שערים.

 

נושאים אחרים: העיתון "אס" פרסם שזידאן זועם על גארת' בייל, שאכן שיחק גולף במשך שמונה שעות יום אחרי הניצחון 1:5 על חטאפה. הצרפתי טוען שמדובר בחוסר אחריות, במיוחד לאור ההיסטוריה עמוסת הפציעות של הוולשי. בייל הודה לאחרונה שיש לו אובססיה לגולף והוא יודע שבעתיד אחרי שיפרוש מכדורגל הוא ירצה לשחק את המשחק.

 

פפה עשוי לשחק שנה הבאה בפורטו, שמעוניינת להשיב לשירותיה את הבלם שלבש את מדיה בשנים 2007-2004. 

 

זידאן כועס עליו. בייל במגרש הגולף ביום ראשון (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי