רונאלדו: "כאב לי לראות את ליאו מסי בוכה"

מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו |

כוכב פורטוגל על היריב: "אני מקווה שיחזור". ומי מהם יזכה בכדור הזהב?

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו אמנם לא עשה הרבה, אבל פורטוגל שלו כבר בחצי גמר יורו 2016 והמשחק הבא יזמן לו דייט עם גארת' בייל, החבר מריאל מדריד. בינתיים, הכוכב לא שכח להתייחס למה שעבר על יריבו בדרום אמריקה, שסיים טורניר נהדר עם החמצת פנדל, הפסד והודעה דרמטית על פרישה מהנבחרת. 

"הוא קיבל החלטה קשה ואנשים צריכים להבין אותו", צוטט כריסטיאנו רונאלדו בתקשורת הארגנטינאית. "כואב לי לראות אותו בוכה כך. אני מקווה שהוא יחזור לנבחרת כי היא צריכה אותו. הוא לא רגיל להפסדים ואכזבות וגם לא לסיים במקום השני. זה שאתה מחמיץ פנדל לא הופך אותך לשחקן גרוע".


רונאלדו ומסי, דווקא מסתדרים טוב (gettyimages) 

בינתיים, חריסטו סטויצ'קוב דאג לעקוץ את רונאלדו בראיון בו נשאל על המועמדים לזכיה בכדור הזהב. "בטוח שכריסטיאנו יזכה בו רק כי הוא יפה", אמר הבולגרי לרדיו "קופה". "בייל יהיה אחד הפייבוריטים אם וויילס תגיע לגמר היורו". על מסי אמר: "הוא הולך לחזור לנבחרת ארגנטינה". 

ברקע, ריאל מדריד קרובה להחתמה משמעותית. ריקרדו רודריגס, המגן השמאלי של וולפסבורג ונבחרת שווייץ, נמצא על הכוונת של ריאל מדריד. פג תוקפו של סעיף השחרור בסך 35 מיליון יורו וכעת גם ארסנל ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו כמעוניינות לצרפו.


כדור הזהב יחולק שוב ביניהם (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי