רק בן 23: קשר ריאל פרש בעקבות בעיה בלב

|

לוקאס סילבה נבדק במשך 4 שעות בליסבון וגילה שלא יוכל לשוב לשחק

(גודל טקסט)

כשרון גדול שנרכש תמורת 14 מיליון יורו וככל הנראה ייאלץ לפרוש כבר בגיל 23. זה מה שכנראה יזכרו מקריירת המשחק של לוקאס סילבה, קשר ריאל מדריד שגילה לצערו כי בעקבות בעיות בלב לא יוכל להמשיך לשחק כדורגל. 

לוקאס סילבה, שהושאל במהלך העונה האחרונה למארסיי, עמד לנסות את מזלו במדי ספורטינג ליסבון. אחרי בדיקות רפואיות שלקחו 4 שעות ברציפות, התגלה שהקשר הצעיר סובל מבעיה בלב שלא תאפשר לו להמשיך כספורטאי פעיל. 

הבשורה הזו היא הקשה ביותר בקריירה הקצרה של לוקאס סילבה, שעבר שנה לא פשוטה בכלל. לאחר שלא הצליח להשתלב בתכניות של ריאל מדריד, הושאל למארסיי ובאמצע העונה קיבל את הבשורה שעליו לעבור לאנדרלכט. הוא סרב ומיד נופה מהסגל למשחקי הליגה האירופית. 


לוקאס סילבה, סיום מוקדם מדי (gettyimages)

לוקאס סילבה נולד באיזור גויאש בברזיל ובפרץ במדי מחלקת הנוער של קרוזיירו. הוא עלה לבוגרים ב-2012 ובינואר 2015 נמכר לריאל מדריד תמורת 14 מיליון יורו. הוא חתם על חוזה ל-5.5 שנים, ערך בכורה מול לה קורוניה ומאז בעיקר ראה את שאיפות מתנפצות לרסיסים. 

אפשר להעלות הרבה תהיות בנוגע לגילוי הפתאומי, אבל הבולטת שבהן היא כיצד המחלקה הרפואית של ריאל מדריד – אחד המועדונים הגדולים והמסודרים בעולם – פספסה כזו בעיה בלב של שחקן הקבוצה הבכירה? התשובה עשויה להוביל לעריפה מקצועית של כמה ראשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי