רקיטיץ': אחנו ראויים לאליפות יותר מהאחרות

180 דקות לתואר
180 דקות לתואר | צילום: AFP

0:2 אצל בטיס השיב לפסגה. וגם: בפעם ה-12 העונה הורחק שחקן יריבה

(גודל טקסט)

אחרי ניצחונות של ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד שהורידו אותה זמנית למקום השלישי, ברצלונה עלתה בידיעה שאסור לה למעוד מול בטיס. תחילה זה לא הלך פשוט אבל אדום להייקו ווסטרמן המקומי ושני בישולים של ליונל מסי פרצו את הבונקר ונתנו 0:2 לבארסה ששבה לפסגה.

 

אוהדי בטיס שרו והתגרו ללא הרף עם שירים של אתלטיקו מדריד וצעקו "אספניה, אספניה". שחקני בארסה הקדישו את הניצחון לכרוז ב-60 השנים האחרונות, מאנל ויץ' שהלך לעולמו.

 

 

ברצלונה רשמה הפרש שערים 0:15 בשלושת משחקיה האחרונים, אך לא הכל חיובי. השוער קלאודיו בראבו בספק למשחק הדרבי נגד אספניול אחרי שנפצע בשריר ומארק-אנדרה טר-שטגן עשוי להחליפו. הוא הוחלף שלוש דקות לסיום על ידי השוער הגרמני.

 

המאמן לואיס אנריקה שוב תקף את העיתונות ולא נראה מרוצה כשנשאל אם הוא לא ראה שהקבוצה לא שיחקה בקצב מספק. "הייתי רוצה לנצח כל משחק 0:8, אבל אנחנו בליגה קשה מאוד. שלטנו לחלוטין במשחק. לא היינו בצרות שלטנו לחלוטין למרות שתמיד קשה להבקיע בבטיס", התייחס למשחק.

 


הכותרת של "ספורט" הקטאלוני

 

על העובדה שעלו בידיעה ששתי היריבות ניצחו הוסיף: "לשחק אחרונים זה לא קל, אבל צריך להיות מפוקסים. לא מאמין שניכשל בשני המשחקים שנותרו, אנחנו צריכים אמונה ביכולתנו. אני גם מאמין שאף קבוצה לא תאבד נקודות ואנחנו תלויים רק בעצמנו".

 

ההרחקה של הייקו וסטרמן הגרמני של בטיס היתה הפעם ה-12 העונה בה שחקן הורחק מול הבלאוגרנה, בתשעה מקרים ניצחה הקבוצה.

 

איבן רקיטיץ' שכבש אולי את השער החשוב העונה: "סבלנו, אבל היה לנו גם מזל לנצח את המשחק ואנחנו רחוקים 180 דקות מהתואר. כר הדשא היה גרוע. החום העיק והאיט את המשחק שלנו. הובלנו את הטבלה כל כך הרבה שבועות. אנחנו ראויים לאליפות ולעשות קצת טוב לאוהדים שלנו".

 


מאוחדים למען האליפות (AFP)

 

ג'רארד פיקה שהיה חשש שנפצע ציין: "המשחק הבא נגד אספניול הולך להיות קשה מאוד. סיימנו נגדם ב-0:0 את הראשון ואסור ששוב תהיה אותה תוצאה. אין לנו מרווח לטעויות. יש לנו מוטיבציה גדולה לזכות באליפות. אסור לנו להיות מושפעים מהאווירה באצטדיוני החוץ נגדנו. צריך להיכנס לקצב ולנצח".

 

לואיס סוארס שהבקיע את ה-35 שלו גרם לכך ששלישיית ה-MSN כבשה ביחד העונה 123 שערים. סוארס 54 בכל המסגרות, מסי 40, ניימאר 29, ניפוץ שלך שיאה מאשתקד.

 


רקיטיץ' עם אלבה, שבר את הבונקר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי