שוב נעצרו בצהוב: 2:2 לריאל אצל לאס פלמאס

רונאלדו וריאל שוב מאבדים נקודות
רונאלדו וריאל שוב מאבדים נקודות | צילום: Gettyimages

אחרי התיקו עם ויאריאל, זידאן איבד עוד 2 נקודות. אסנסיו ובנזמה הבקיעו

(גודל טקסט)

ריאל מדריד שוב איבדה הערב (שבת) שתי נקודות חשובות במאבק האליפות בספרד, כאשר סיימה ב-2:2 מול לאס פלמאס המפתיעה במסגרת המחזור השישי בלה-ליגה. אסנסיו הצעיר ובנזמה העלו את הבלאנקוס פעמיים ליתרון, אבל טנה ואראוחו כבשו לזכות המארחת ודאגו לחלוקת הנקודות. 

ריאל מדריד הגיעה למשחק בגראן קנאריה בידיעה שניצחה בשלושת המפגשים הקודמים, כאשר הפסד לבן ללאס פלמאס נרשם אי שם באוקטובר 2001 – לפני 15 שנים. בנוסף, המדרידאים מודעים לעומס הכבד וכבר ביום שלישי מחכה להם משחק קשה במיוחד אצל דורטמונד במסגרת ליגת האלופות. 

זינדין זידאן בחר להציב את אלבארו מוראטה בחוד לצד גארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו, בעוד שנאצ'ו תפס את מקומו של מרסלו בעמדת המגן השמאלי. מרקו אסנסיו הצעיר, שפתח גם מול אספניול, קיבל את המקום בהרכב לצד לוקה מודריץ' וטוני קרוס, כאשר קאסמירו הפצוע מושבת.

ההרכבים 

לאס פלמאס: חאבי ואראס; מיצ'ל, דויד גארסיה, אייתאמי ארטילס, דני קסטייאנו; רוקה מסה, ויסנטה גומס; ג'ונתן ויירה (נאביל אל ז'אר 56), מומו (סרחיו אראוחו 68), טנה; מרקו ליבאיה (מאוריסיו למוס 88). 

ריאל מדריד: קיקו קאסייה; דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, נאצ'ו; טוני קרוס, לוקה מודריץ', מרקו אסנסיו (כרים בנזמה 64); גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו (לוקאס ואסקס 72), אלבארו מוראטה (איסקו 80).

מהלך המשחק:

כבר בדקה ה-5 קרוס בחן את חאבי ואראס עם בעיטה מחוץ לרחבה. השוער המקומי היה ערני, כמו גם אחרי הנגיחה של מוראטה כעבור שתי דקות. ריאל ממשיכה בלחץ על השער של לאס פלמאס: הבעיטות של רונאלדו ומוראטה לא מאיימות מספיק על ואראס. בדקה ה-27 לאס פלמאס הצליחה לייצר התקפה ראויה ראשונה: ויירה הקפיץ מעל ההגנה לעבר טנה שבעט חלש מהאוויר וקאסייה קלט ללא בעיות.

בדקה ה-33 הפריצה של נאצ'ו באגף השמאלי הסתיימה עם בעיטה חדה לפינה הרחוקה. חאבי ואראס הצליח להדוף, אבל אסנסיו היה ראשון לכדור החוזר ונגח מקרוב את השערו השני העונה בליגה. כעבור חמש דקות טאנה הצליח לאזן בבעיטה מ-12 מטרים אחרי עבודת הכנה של מומו והרחקה לא מוצלחת של וראן. 1:1 במחצית.


אסנסיו מקבל ברכות מרונאלדו (Gettyimages)

הלחץ של הלבנים על השער של לאס פלמאס נמשך גם במחצית השנייה. בנזמה נכנס כמחליף במקומו של אסנסיו וכבר בנגיעה הראשונה היה יכול לקנות את עולמו, אבל נעצר אצל ואראס. כעבור דקה החלוץ הצרפתי בא על שכרו, כשהמשיך לרשת את הכדור שנהדף על ידי השוער המקומי אחרי הבעיטה של רונאלדו.

בדקה ה-85, כשכבר היה נראה שריאל בדרך להבטחת הניצחון, המקומיים הצליחו לאזן בשנית. גומס הוריד עם הראש לאראוחו, המחליף, והחלוץ הכניע את קאסייה מקרוב. בדקות האחרונות בנזמה קיבל עוד הזדמנות לכבוש ולהכריע את המשחק, אבל בעט לשמיים ממצב קורץ. 2:2 בסיום וריאל מאבדת עוד שתי נקודות חשובת במירוץ לאליפות. 


לאס פלמאס חוגגת תיקו יוקרתי  (Gettyimages)

בילבאו – סביליה 1:3 

ניצחון ליגה רביעי ברציפות לבאסקים, שעוד הספיקו גם להכניע קשר בין הקורות. מיקל סן חוסה כבש בבית (26), לני שסמיר נאסרי הצליח לאזן בתחילת המחצית השניה (55). מיקל בלנסיאגה החזיר את היתרון למארחים (66) ובדקה ה-88 הורחק השוער האורח סלבטורה סיריגו. ויסנטה איבורה נכנס לשער במקומו וספג את הפנדל של אריץ אדוריס (90). בינתיים, נראה שהחבורה של חורחה סמפאולי יציבה כמו רכבת הרים.


שער של נאסרי לא הספיק לסביליה מול הבאסקים  (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי