תואר 29 למסי: "יוכל לשחק עוד שנים רבות"

מסי. תואר מספר 29
מסי. תואר מספר 29 |

"הפרעוש" הניף גביע ראשון כקפטן ברצלונה. בראבו צפוי לפתוח מול בטיס

(גודל טקסט)

"שואו", ככה הגדיר "המונדו דפורטיבו" את הזכיה של ברצלונה בסופרקאפ הספרדי לאחר הניצחון 0:3 על סביליה (0:5 בסיכום שני המשחקים). הקטאלונים גם הגדילו את הפער בטבלת הזכיות בתואר עם 12, כשריאל מדריד אחריהם עם 9 זכיות בלבד.

 

גם ליאו מסי רשם כמה שיאים חדשים. הוא הפך למלך השערים של המפעל עם 12 שערים, ושערו השלישי בדקה ה-56 היה המאה בעידן לואיס אנריקה. "הפרעוש" אף עלה, בצוותא עם אנדראס אינייסטה שלא שיחק, ל-29 תארים בברצלונה. "מסי יוכל לשחק עוד שנים רבות ברמה גבוהה בגלל האינטליגנציה שלו", אמר המאמן לאחר הזכייה בתואר השמיני שלו מאז נכנס לתפקיד.

 

 

ברצלונה תפתח את הליגה הספרדית במשחק בית מול בטיס (19:15) כאשר בשער ימשיך לעמוד קלאודיו בראבו. כך הודיע המנג'ר הספורטיבי של המועדון, רוברטו פרננדס, והבהיר: "הוא לא יעזוב עד שלא יבוא שוער אחר". עם זאת, ולנסיה נתנה אישור לדייגו אלבס לנהל מגעים עם הקטלונים והוא עשוי לחתום בימים הקרובים. לעומתו פאקו אלקסר, שנמצא גבוה ברשימת הרכש לואיס אנריקה, לא קיבל אישור דומה.

 

Lionel Messi and Andres Iniesta's trophy cabinets: robust. pic.twitter.com/ybwKgGoueM

— Bleacher Report UK (@br_uk) August 18, 2016

 

הצוות המקצועי היה מרוצה מהיכולת שהפגין ארדה טוראן, שלאחר חצי שנה פושרת בברצלונה חזר לכושר שאפיין אותו באתלטיקו מדריד. החדשות הרעות היחידות מהמשחק היא פציעתו של חאבייר מסצ'ראנו שייעדר בין שבוע לשבועיים בשל פציעה בשריר הירך הימני. הוא מצטרף לאנדראס אינייסטה וז'רמי מתייה שיעדרו גם הם ממחזור הפתיחה בגלל פציעות.

 

סרחיו בוסקטס התייחס לזכייה החמישית שלו בסופרקאפ הספרדי: "אנחנו תמיד רעבים להצלחה והמטרה שלנו העונה היא שוב לזכות בכל התארים. נכון המשחק נגד בטיס הגיע מוקדם מדי בגלל לוח המשחקים הצפוף, אבל אנחנו כבר רגילים לזה". 

 

בראבו. יפתח מול בטיס (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי