אוהדי ב"ש: "מגיעים לנו כרטיסים נוספים"

| צילום: דני מרון

האווירה מתחממת לקראת המשחק בשבת מול מכבי ת"א. וגם: חמד נחוש

(גודל טקסט)

21:00

מכבי נתניה לא החתימה שום שחקן חדש בחלון ההעברות בינואר, אבל הודיעה על מימוש האופציה של שניים מכוכביה: הזרים עלי מוחמד ודידייה קוגבניה. השניים נרכשו מבית"ר תל אביב/רמלה וחתמו על חוזה חדש לשלוש שנים במועדון. 

15:39

חלוץ בורנמות' קאלום ווילסון נפגע בברכו השמאלית ולא ישוב לשחק העונה. זו לא הפעם הראשונה שהוא קורע את הצולבת, רק שבפעם הקודמת זה קרה לו בברך ימין.

14:58

ארגוני האוהדים של הפועל באר שבע זועמים לקראת "משחק העונה" בשבת בנתניה מול מכבי תל אביב. המועדון קיבל 1,000 כרטיסים למשחק, אלא שלטענתם תכולת האצטדיון בנתניה גדולה מ-10,000 כרטיסים – והמשמעות היא שמכבי ת"א נדרשת להעביר אליהם כמות נוספת, שתהווה 10 אחוזים ממספר המושבים.


אוהדי הפועל באר שבע דורשים. מגיע להם? (יוני אריאלי)

"עובדים עלינו!!! האיצטדיון העירוני בנתניה מכיל 13,600 מקומות", כתבו הארגונים, "תקנון ההתאחדות בנוגע להקצאת כרטיסים לקבוצה האורחת קובע באופן חד וברור כי כמות הכרטיסים שתוקצה לאוהדי הקבוצה האורחת לא תקטן מ-10% מתכולת האיצטדיון המאושרת למשחק. לאחר חישוב פשוט של 13,600 מקומות בפיחות מספר הכיסאות שמשמשים לטובת חציצה בין הקהלים, הגענו למסקנה כי מאושרים לפחות 13,000 צופים למשחק בהנחה והחציצה משביתה כ-600, כיסאות כמו אצלנו בטרנר. מכאן ניתן להגיע למסקנה הפשוטה והמאוד ברורה – חסרים מאות כרטיסים לאוהדי הפועל באר שבע".

"הנושא הזה מטופל בשעה זו על ידי כל הגורמים הנ"ל, קיבלנו מסרים לא רשמיים שאומרים שהאיצטדיון מאושר ל-12,000 צופים ושנוכל לקבל עוד 130 כרטיסים (בנוסף ל 1,070 שהוקצו לנו, 1,000 כרטיסים למכירה ו- 70 הזמנות תא כבוד ויציעי מוזמנים לא למכירה), כפי שקבוע בחוק ולהשלים את המכסה ל-10 אחוזים. אבל מה? אנחנו לא קונים את זה", הוסיפו.

13:06

המגן סטפן ליכטשטיינר האריך את חוזהו ביונטוס עד קיץ 2018.


המגן ימשיך בטורינו לפחות עונה נוספת (Gettyimages)

12:52

הפועל כפר סבא צירפה למחלקת הנוער קשר אחורי ניגרי בן 18 בשם ג'ונסון ג'והה.

 

נספר לכם הבוקר על עוד החתמה מעניינת.. השחקן הניגרי בן ה-18 ג'ונסון ג'והה הצטרף בשבוע שעבר אל קבוצת הנוער! שלנו (לראשונה בתולדות המועדון) ג'ונסון , קשר אחורי, שיחק כבר בקבוצת בוגרים מהליגה הראשונה בניגריה והצטרף אלינו בחוזה לשנתיים וחצי. בהצלחה!

A photo posted by Hapoel Kfar Saba – הפועל כפ"ס (@hapoel_kfs) on

12:10

אחרי ההפסד המביך ללינקולן בגביע, תומר חמד נחוש לחזור למסלול הניצחונות בליגה. תראו את הציוץ הבא.

A challenging match today in Huddersfield. We'll do our best to take 3 points #back_to_the_leaguepic.twitter.com/G79QTHqHjt

— Tomer Hemed (@tomer87) February 2, 2017

12:02

התצוגה המעולה של פורוורד הפועל ירושלים טרנס קינזי מול הפועל ירושלים זיכתה אותו בתואר ה-MVP של המחזור החמישי בשלב הטופ 16 של היורוקאפ

11:38

חסה רודריגס חתם בלאס פלמאס כמושאל מפאריס סן ז'רמן, אבל במועדון מתמוגגים יותר מבואה של אישתו ארואח רואיס שידועה כאחת הנשים היפות בספרד.

 

"Verano ven a mi, no tardes mucho en llegar" #aurahruiz#ganasdemas#ganasdesol @aurah.ruiz

A photo posted by Aurah Ruiz (@aurah.ruiz) on

11:36

ניקולה אנלקה התמנה ליועץ מיוחד לרודה מתחתית הליגה ההולנדית. השחקן לשעבר שפרש בפברואר 2015 מכדורגל הגיע בעקבות רכישת רוב מניות המועדון על ידי הבעלים החדש אלכסיי קורטייב. אנלקה בן ה-37 ישמש סקאוט של המועדון ואחראי על האקדמיה. המנהל המקצועי של הקבוצה, טון קאנן, שאימן את בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב שיבח את המינוי.

11:34

חדשות לא טובות לאוהדי טוטנהאם. המגן דני רוז הנחשב לאחד הטובים בקבוצה לא יכול לשחק בגלל פציעה ברצועות ברכו עד תחילת מארס. הוא נפגע במשחק נגד סנדרלנד שהסתיים ב-0:0. זו מכה קשה לשאיפות של טוטנהאם לרוץ לאליפות. כמגן שמאלי הוא יצר הרבה התקפות באגף ובישל שערים והוזכר כמבוקש במנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד. בן דייוויס ישחק במקומו במשחקים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי