אתלטיקו סיימה ב-1:1 בלה קורוניה, טורס נפצע

גריזמן. הצליח לסחוט נקודה
גריזמן. הצליח לסחוט נקודה | צילום: AFP

גריזמן איזן, חברו לחוד נפגע בצורה קשה והובהל לביה"ח: "מצבו יציב"

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בספרד הסתיים הערב אחרי שאתלטיקו מדריד סיימה ב-1:1 בלה קורוניה מול דפורטיבו ואיבדה בפציעת ראש קשה את פרננדו טורס, ולאחר מכן הייתה זו סביליה השלישית בטבלה שניצחה 0:1 את בילבאו והגדילה את יתרונה מדייגו סימאונה ושחקניו.

באשר ל-"אל ניניו", חלוץ הקולצ'ונרוס שנחיתה קשה על ראשו גרמה לפציעה מחרידה, הוא שב להכרה מלאה ואף שוחח עם רופאיו הודיע המועדון. הוא סובל מזעזוע מוח ואם הכל יהיה כשורה ישוחרר בימים הקרובים מבית החולים.

דפורטיבו לה קורוניה – אתלטיקו מדריד 1:1

הצלילה של הקולצ'ונרוס נמשכת. אחרי שבמחזור הקודם שנערך בתחילת השבוע הם נכנעו 2:1 דרמטי לברצלונה, הערב אנטואן גריזמן הצליח רק להשוות ל-1:1 והפער מהמקום השלישי כאמור גדל לתשע נקודות הפרש.

לאתלטיקו כעת 46 נקודות, משמע רק נקודה מעל סוסיאדד החמישית וארבע הפרש מוויאריאל השישית, כך שהקרב על הכרטיס למוקדמות האלופות פתוח מתמיד. 

סימאונה עם הראש ברצפה. מעידה נוספת (AFP)

בדפורטיבו לה קורוניה היה זה משחק ראשון על הקווים למאמן פפה מל, מי שרק ביום שני האחרון חתם במועדון ובזמן הקצר שלו בקבוצה הצליח לסחוט נקודה ולעצור רצף של ארבעה הפסדים.

בדקה ה-14 עלו המקומיים ליתרון. טעות קשה ולא אופיינית של השוער יאן אובלק איפשרה זאת לאחר שבעיטת חמש שלו הקשתה על חוסה חימנס, שאיבד לפלורין אנדונה שממצב נוח לא החמיץ.

השיוויון הגיע רק בדקה ה-68, הודות לדאבל-פס מוצלח של גריזמן עם יאניק קראסקו לאחריו הצרפתי ירה מכ-25 מטרים כדור אדיר שננעץ בחיבורים. בדקה ה-80 היה זה פרננדו טורס שכמעט השלים את המהפך, אבל חרמן לוקס התעופף ובקצות האצבעות הדף.

בדקה ה-85 נחת פרננדו טורס בצורה רעה על ראשו ונאלץ לנטוש את כר הדשא לאחר טיפול ממושך, כשחבריו לקבוצה מתקשים להסתכל על הטיפול בו וחלקם אף הזילו דמעה, במה שרמז על פציעה קשה במיוחד. העיתונאים הספרדים טענו כי הוא סובל מנעילת לסת וספק אם פונה מהמגרש כשהוא בהכרה, אולם לאחר מכן הודיע המועדון כי הוא בהכרה מלאה, שמצבו יציב וכי הוא אף שוחח עם רופאיו.

Wishing Fernando Torres a speedy recovery – awful clash of heads!

Hoping it's not as bad as it looks  pic.twitter.com/5m7x63zYDz

— FourFourTweet (@FourFourTweet) March 2, 2017

בזכות הנקודה הצליחה דפורטיבו להגדיל את הפער מגרנאדה, כך שנקודה אחת מפרידה בינה לבין הקבוצה שבמקום ה-18 המוביל לליגת המשנה. 

טורס מספר דקות קודם לכן. רק שיהיה בריא (AFP)

סביליה – אתלטיק בילבאו 0:1

שער אחד ויחיד הובקע במפגש ברמון סאנצ'ס פיחואן ואיפשר לאנדלוסים להגדיל את הפער מאתלטיקו לכדי תשע נקודות הפרש, מה שמציב אותם בעמדה פנטסטית במירוץ להשגת כרטיס לליגת האלופות ולמאמינים אף חזק במירוץ האליפות.

לסביליה של חורחה סמפאולי כעת 55 נקודות, משמע 9 מעל אתלטיקו, נקודה אחת בלבד מריאל מדריד השנייה (ומשחק חסר) ורק שתיים הפרש מברצלונה ששבה לפסגה, גם אם זמנית.

השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-14, אז סטבן יובטיץ' החמיץ בעיטת פנדל, אלא שהדיפתו של איראיזוז הגיעה אל איבורה שנכנס לרחבה מוקדם מדי אבל ניצל זאת כדי לכבוש.

איבורה חוגג. הראשון להגיע לריבאונד (AFP)

אתלטיק בעקבות ההפסד נותרה במקום השמיני כשבמאזנה 38 נקודות, רחוקה רק ארבע הפרש מוויאריאל השישית, מקום ממנו משיגים את הכרטיס לליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי