הנני כאן: ראמוס סידר לריאל 1:2 על בטיס

שוב הוא
שוב הוא | צילום: AFP

הבלם שוב כבש שער ניצחון, רונאלדו הוסיף. ברצלונה נוצחה 2:1 אצל דפור

(גודל טקסט)

ברצלונה רשמה הפסד מפתיע 2:1 לדפורטיבו לה קורוניה בריאסור, ריאל מדריד אמרה תודה ועם 1:2 יקר של סרחיו ראמוס על בטיס שבה לפסגה עם שתי נקודות יתרון. מוקדם יותר גברה אתלטיק בילבאו 0:2  על ריאל סוסיאדד בדרבי הבאסקי. 

ריאל מדריד – בטיס 1:2
שוב הוא. סרחיו ראמוס סידר לריאל מדריד יתרון נקודה על ברצלונה לאחר ההפסד של הבלאוגרנה. הבלאנקוס פגשו את בטיס בידיעה שניצחון יקנה להם את המקום הראשון בחזרה עם משחק חסר. זה החל רע כאשר קיילור נבאס השמיט כדור לשערו בדקה ה-25 לאחר שנדמה היה שכבר עצר אותו, 0:1 מפתיע לאנדלוסים.

 

החבורה של זינדין זידאן התעשתה. מרסלו הרים וכריסטיאנו רונאלדו נגח לרשת עוד לפני ההפסקה, 1:1. וכשצריך אותו הוא תמיד שם. בדקה ה-81 טוני קרוס הרים כדור חופשי, והבלם שאוהב לכבוש שערים מכריעים שוב היה שם ונגח את ריאל לפסגה. 1:2 חשוב ביותר. איך הוא חגג אתם שואלים? בעקיצה לשיחת הטלפון של ליאו מסי גם הבלם סימן את אותה תנועת טלפון. שער עשירי העונה לבלם בכל המסגרות, בלם חברים.

 


והוא בלם, כן בלם (AFP)

דפורטיבו לה קורוניה – ברצלונה 1:2

זה היה באוויר. ברצלונה ניסתה לרדת לקרקע אחרי הניצחון המדהים על פאריס סן ז'רמן 1:6 ביום רביעי, אך כנראה שלא הצליחה לצאת מהאופוריה הפסידה לקבוצתו של פפה מל לראשונה מאז אפריל 2008 (13 משחקים רצופים בין השתיים). 



יש להם סיבות לחגוג. שחקני דפור (AFP)
 

הקטאלונים הצליחו להגיע למספר הזדמנויות בראשות ליאו מסי ולואיס סוארס, אך לא הצליחו להכניע את הגנת המארחת ואת השוער חרמן לוקס. מנגד, דפור שנלחמת על חייה בליגה לא הרימה ידיים ובדקה ה-40 קרן לזכות לה קורוניה יצרה ערבוביה ברחבה, השוער הגרמני מארק אנדרה טר שטגן הדף כדור לא טוב, חוסלו השתלט על הריבאונד וכבש יתרון מפתיע.

ברצלונה לא חיכתה יותר מדי ורק דקה בתוך המחצית השנייה אנדרה גומס שלח כדור עומק נהדר ללואיס סוארס, שהכניע בקלות את לוקס בכדור שטוח וקבע שוויון. מאותו רגע נראה היה שהמומנטום עובר לצד של האורחת, אבל דווקא לה קורוניה היתה זאת שמצאה את הרשת כשקרן של אמרה צ'ולאק הגיעה לאלכס ברגנטיניוס שמצא את הרשת בדקה ה-74. 



שער שלו לא עזר. סוארס (AFP)
 

הבלאוגרנה הפסידו לראשונה בהיסטוריה במשחק בו כבש החלוץ האורוגוואי, ועלולים לראות את ריאל מדריד עולה על חשבונם למקום הראשון עם פער של שתי נקודות ומשחק. מנגד, הכחולים לבנים צברו שלוש נקודות חושובות שהעלו אותם למקום ה-15 והרחיקו אותם מהקו האדום. 

ריאל סוסיאדד – אתלטיק בילבאו 2:0

האריות מבילבאו ניצחו בדרבי הבאסקי באנואטה ונשארו במקום השביעי בליגה, לעומת קבוצתו של אוזביו סקריסטן שנותרה במקום החמישי אבל ראתה את הפער מאתלטיקו מדריד גדל לארבע נקודות.

האורחים עלו ליתרון בדקה ה-28 כשראול גארסיה ניצל עבירה ברחבה על יראי כדי לכבוש את הראשון מהנקודה הלבנה, כשבדקה ה-56 אינייאקי וויליאמס ניצל איבד כדור רע של הגנת סוסיאדד כדי להכניע את אריסאבלאגה קפה כדי להכפיל את היתרון ולקבוע ניצחון אדום-לבן ראשון באנואטה מאז אוקטובר 2011.


בניאט יכול להיות מרוצה, יראמנדי קצת פחות (AFP)

במשחק נוסף:

סלטה ויגו – ויאריאל 1:0
(רוברטו סולדאדו, 45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי