ויניסיוס ג'וניור: רוצה לשחק לצד ניימאר בבארסה

ויניסיוס ג'וניור. בוחר תמיד את ברצלונה בפלייסטיישן
ויניסיוס ג'וניור. בוחר תמיד את ברצלונה בפלייסטיישן | צילום: AFP

החלוץ הברזילאי בן ה-16 התראיין בארצו, צפוי לעלות 30 מיליון יורו

(גודל טקסט)

לפני כמה ימים פורסם בתקשורת הספרדית שריאל מדריד וברצלונה נלחמות על החתמת החלוץ ויניסיוס ג'וניור המכונה "ניימאר החדש" ונחשב לדבר הבא בכדורגל הברזילאי. הוא רק בן 16, אבל הצטיין באליפות דרום אמריקה האחרונה במדי ברזיל עד גיל 17 ונבחר לשחקן המצטיין בטורניר עם שבעה שערים. 

"מונדו דפורטיבו" מדווח שהחלוץ רוצה לשחק רק בברצלונה ולא בריאל מדריד, לאחר שהוא עצמו אמר בראיון ל"גלובאספורטה" שהוא שואף לשחק לצידו של ניימאר בקאמפ נואו. "הוא השחקן שאני הכי מעריץ. אני רואה הרבה קטעי וידאו שלו ומנסה ללמוד ממנו כדי לעשות דברים כמוהו, ואם אפשר להיות אפילו קצת יותר טוב ממנו". 

החלוץ המשחק בפלאמנגו עדיין לא הופיע במדי הבוגרים בברזילראו, אבל מפגין יכולת טובה בליגת הפאוליסטה. הוא נולד רק ביולי 2000, אבל הקבוצה רוצה עליו כבר כעת 30 מיליון יורו. ברצלונה שלחה כמה סקאוטים לטורניר כדי לבחון אותו. "תמיד כשאני משחק בפלייסטיישן אני בוחר את ברצלונה", אמר ויניסיוס, אותו נייקי כבר החתימה על חוזה. 

Ídolo!! Sem palavras m.. @neymarjrpic.twitter.com/iSvILClrQM

— Vinicius Junior (@vini11Oficial) March 25, 2017

בתוך כך, "מונדו דפורטיבו" הקדיש שער שלם לג'רארד דאולפאו, שחקן ברצלונה בעבר שנמכר לאברטון והושאל למילאן. העיתון מאשר את הידיעה שהמנהל המקצועי רוברטו פרננדס רוצה את דאולפאו חזרה. ברצלונה יכולה לממש סעיף בחוזה שלו באברטון ולרכוש אותו ב-12 מיליון יורו עד 30 ביוני השנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי