חוזהו של בנזמה יוארך, שוער אלאבס יגיע?

בנזמה
בנזמה | צילום: Gettyimages

הצרפתי עשוי להמשיך עד 2022. פרננדו פאצ'קו מבוקש אצל הבלאנקוס

(גודל טקסט)

כרים בנזמה לא נהנה מעונה גדולה בריאל מדריד, אבל בכל זאת אצל בבלאנקוס לא רוצים לוותר עלי. לפי ה"אס" יציעו לו הארכת חוזה עד 2021 או 2022. חוזהו הנוכחי מסתיים ב-2019.

 

בקיץ האחרון ארסנל התעניינה בחלוץ הצרפתי, אבל ייתכן ועכשיו הוא יישאר עבור שדרוג שכרו לאחר שבפעם הקודמת עשה זאת מחמישה מיליון יורו לשמונה מיליון יורו בעונה.

 

 

בנזמה כבש העונה רק 12 שערים (חמישה בלבד בליגה) ב-1756 דקות בכל המסגרות וחלק יםמהזמן היה פצוע. הוא מדורג שמיני בכל הזמנים בטבלת הכובשים בהיסטוריה של ריאל עם 173 שערים.

 

עתידם של שני שחקנים נוספים ייקבע בסוף העונה. הבלם פפה יעזוב כנראה למרות שזינדין זידאן הצהיר שהיה רוצה שיישאר. לגבי איסקו חוזהו מסתיים ב-2018 אך יכולתו עלולה לגרום לפרידה מוקדמת.

 


פאצ'קו, ישוב למועדון האם? (AFP)

 

באשר לבעיית השוערים. עוד שוער מועמד להגיע לריאל מדריד וזהו פרננדו פאצ'קו שוער אלאבס בן ה-24 שמגלה יכולת טובה בליגה. הוא האריך את חוזהו אצל הבאסקים עד 2020, אבל מכיוון שגדל בריאל מדריד קסטיה לבלאנקוס יש סעיף שהם יכולים לרכוש אותו חזרה בארבעה מיליון יורו בלבד. הוא שיחק עם ריאל מדריד בגיל 19 רק שמונה דקות בגביע הספרדי תחת ז'וזה מוריניו.

 

אם פאצ'קו יגיע בקיץ תהיה מהפיכה גדולה בעמדת השוער של ריאל מדריד כאשר פלורנטינו פרס שוקל החתמת דויד דה חאה, טיבו קורטואה או הוגו לוריס. קיילור נבאס וקיקו קאסיה עשויים לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי